Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مراسم یاد بود با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون اتومبیل رانی، نصر الله پریچهره مدیرکل، مدیران ورزشی و خانواده مرحوم در زمین هیات پیست موتور سواری واتومبیل رانی مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.

رئیس فدراسیون موتور سواری با بیان اینکه با شیوع کرونا درکشور از حدود ۲ سال گذشته شادی و نشاط از جامعه رخت بسته است، گفت: مدال آوری ورزشکاران کشورمان در المپیک و پارالمپیک باعث شد تا حدودی نشاط در جامعه تزریق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظمی با بیان اینکه فرد با تجربه و اخلاق مداری را در این هیات ورزشی از دست داده ایم، گفت: تنها نام نیک افراد است که به جای می ماند که مرحوم پرویزی نمونه کامل و جامع این افراد است.

وی با بیان اینکه که طی ۲ سال گذشته، مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیل رانی تهران برگزار نشده است، گفت: درصدد هستیم تا مهرماه تکلیف و مدیریت این هیات ورزشی تهران را مشخص کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز  در این مراسم با اشاره به اینکه یاد و خاطره همکاران اداره کل بسیار سخت و قلب ما را به درد آورده است، گفت: تجربیات این مرحوم باعث شد که از توان آن در بخش های مختلف استان بهره مند شویم.

پریچهره بیان کرد که این افراد بزرگ، نامشان همیشه در قلب و یاد ورزشکاران و پیشکسوتان جاویدان خواهد بود.

همچنین در این مراسم حمیدرضا حسین پور مدیر ورزشگاه تختی گفت: با نامگذاری این پیست به یاد مرحوم پرویزی، نام این فرد در اذهان ورزشکاران زنده خواهد ماند.

در کارنامه کاری مرحوم علیرضا پرویزی، مسئولیت هایی از جمله سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان تهران، معاون مجموعه انقلاب پایتخت، رئیس اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب شرق، معاون مالی و اداری اداره کل ورزش و جوانان استان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود دیده می شود.

مرحوم پرویزی ۲۳ شهریور ماه به علت عواقب و مشکلات ناشی از کرونا درگذشت.

پیست ورزشگاه تختی به مساحت ۲ هکتار مجاور استادیوم تختی در شرق تهران(افسریه) واقع شده است.  

برچسب‌ها فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی شهر تهران نصرالله پریچهره

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی شهر تهران نصرالله پریچهره فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی شهر تهران نصرالله پریچهره ورزش و جوانان موتور سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز جمعه در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز بیان کرد: جوانان ما لایق کسب رتبه‌های بالا در صحنه‌های بین‌المللی به ویژه در المپیک هستند و امیدواریم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شویم.

وی افزود: امروز شاهد شور و شوق خوبی بین جوانان و قهرمانان در جام تختی بودیم و تیم ملی با پیش‌قراولی ورزشکاران خوزستانی قهرمان شد و این ورزشکاران نشان دادند که شایستگی‌های بالایی دارند.

حسینی محراب اظهار کرد: امیدواریم در همه رشته‌های ورزشی به موفقیت برسیم و در کنار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی هستیم؛ امید است با همت هیأت‌های استانی، شهرستانی و مدیران ورزش و جوانان و مسؤولان ذیربط جوانان خوزستانی استعداد خود را نشان دهند و در کشور و آسیا بدرخشند.

کد خبر 6089339

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد