Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی تیم فوتبال استقلال به سرمربیگری فرهاد مجیدی در حالی طی چند روز گذشته از سر گرفته شد که این اردو با حواشی‌های زیادی همراه بوده است.

گزارشات سنگین و پر از تخلف در حالی به حراست وزارت ورزش و جوانان ارائه شده که بدون شک این حواشی‌ها به حراست کل فرستاده شده است و تبعاتی برای کادر فنی استقلال همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین حاشیه این اردو مربوط به مبتلا شدن علیرضا رضایی و نوشادی مربی بدنساز آبی پوشان به کرونا است، که فرهاد مجیدی با آزاد گذاشتن اعضای تیم خود در دوبی باعث شد اعضا با حضور در پاساژ به تفریح بپردازند و در نهایت مبتلا به بیماری کرونا شوند.

پس از آزاد گذاشتن اعضای تیم توسط فرهاد مجیدی و ابتلای آن‌ها به بیماری، نوبت به تخلفات خارج از عرف برخی از افراد کادر فنی می‌رسد که در هتل اقدامات غیرقانونی انجام داده اند و باعث شدند کارکنان هتل دوبی دست به شکایت بزنند.

دوربین‌های مدار بسته در هتل آبی پوشان تمامی اقدامات ناسالم برخی از اعضای کادر فنی را ضبط و در اختیار حراست باشگاه قرار و در نهایت این گزارش‌ها به دست وزارت ورزش و جوانان رسیده است.

از تمام حواشی‌ها که بگذریم نوبت به سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌رسد که گویا ساعت‌ها در محل اردوی آبی پوشان حضور نداشته و تنها در ساعت تمرین بازیکنان در محل اردو حاضر شده است.

به هر ترتیب تمامی گزارش‌ها به وزارت ورزش و جوانان تحویل داده شده و سرپرست و عضو هیئت مدیره باشگاه گزارشات خود ارائه داده اند که بدون شک با تمامی اتفاقات رخ داده در محل هتل آبی‌ها کار برای ادامه همکاری با فرهاد مجیدی سخت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

حضور هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال فرهاد مجیدی وزارت ورزش و جوانان فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!

او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود اما انجام شد. منبع: اقتصادآنلاین

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902682

دیگر خبرها

  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • واکنش سپاهان به حواشی پیرمرد حاشیه‌ ساز؛ گویا رگ غیرت شما فقط در برخی موارد بیرون می‌زند!