Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا در امارات، تیم ملی جوجیتسو ایران سکوی سومی مسابقات قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پنجمین دوره رقابت‌های جوحیتسو قهرمانی آسیا در شهر ابوظبی امارات برگزار شد که در پایان، تیم ملی کشورمان بر سکوی سومی قاره کهن ایستاد. 

در این مسابقات بیش از 20 تیم از قاره آسیا حضور داشتند که ورزشکاران در استایل‌های جوجیتسو برزیلی، فایت، کنتاکت جوجیتسو به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این پیکارها، حبیب رنجبر در وزن 94 کیلو‌گرم و  علی اکبرپور در وزن 85 کیلو‌گرم عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. مهران ستار  و رحمان موسوی در وزن 62 کیلوگرم صاحب نشان برنز شدند.

هم زمان با مسابقات آسیایی، رقابت‌های کاتا جهانی به صورت مجازی برگزار شد که طی آن، حمید و رضا جوسرایی از استان مازندران، اکبر و تقی سلیمی از زنجان و بهروز و رسول رستمی موفق به کسب مدال طلا شدند.

در رقابت‌های شو‌کلاسیک، سارا شفق و‌ نیلوفر صفاریان از استان خراسان رضوی مدال نقره گرفتند. در بخش مردان نیز، محمد افسری جدیدی و جویان جهانیان از استان مازندران صاحب نشان برنز شدند.

اعزام نمایندگان ایران به مسابقات جهانی مستر و حرفه‌ای جوجیتسو برزیلی

انتهای پیام/ 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جوجیتسو جوجیتسو قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان برگزاری رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا امروز جمعه ۷ اردیبهشت و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان دهد.    مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا ۵ تا ۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره آسیا به میزبانی شهر دبی کشور امارات برگزار می‌شود.   نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا