Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حق شناس استاندار گلستان در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا،گفت: سیر شیوع ویروس کرونا در استان و کشور نزولی است، اما به طور جدی باید شیوه نامه های بهداشتی و زدن ماسک در دستگاه‌های اجرایی و اصناف رعایت شود .

او ادامه داد:تلاش داریم پرواز گرگان به نجف را برای زائرین گلستانی اربعین فراهم آوریم که این زوّار باید دو دُز واکسن را دریافت کرده باشند و تست pcr آنان ۷۲ ساعت قبل سفر منفی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار گلستان گفت:کلاس‌های با ظرفیت کمتر از ۱۵ دانش آموز در روستا‌های استان ابتدای مهر به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد.

او گفت:میانگین ورود واکسن به گلستان بیش از متوسط کشوری و خوشبختانه روند واکسیناسیون در گلستان به خوبی در حال انجام است.

حق شناس گفت: بر اساس اعلام استانداری خراسان رضوی تنها دریافت کننده ۲ دُز واکسن همراه تست pcr منفی ۷۲ ساعت قبل آنان امکان حضور و زیارت در مشهد را خواهند داشت.

او گفت:۱۷شهرستان در کشور به شرایط آبی رسیده اند و امیدواریم در هفته آتی شهرستان‌های گلستان نیز به وضعیت آبی برسند.

استاندار گلستان گفت:در حال حاضر ۴۶۵ بیمار کرونایی در استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۱ در icu بستری هستند و ۴۸ بیمار نیز از دستگاه ونتیلاتور استفاده می کنند و در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر از هم استانی‌های عزیزمان فوت شدند.

او گفت:تا کنون در استان ۹۰ درصد معلمان دُز اول را و ۶۵ درصد آنان نیز هر دو دُز را دریافت کردند.

این مقام مسئول افزود:استان در شرایط زرد قرار دارد به طوریکه ۳ شهرستان گرگان، علی آباد و گالیکش در وضعیت نارنجی و باقی ۱۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند .

او گفت:تاکنون ۹۰۰ هزار و ۴۰۵ دُز واکسن در استان تزریق شده که ۶۰۲ هزار و ۱۱۱ دُز اول و ۲۹۸ هزار و ۲۹۴ نفر هر دو دُز را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس ستاد مقابله با کرونا او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فدوی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد با اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و مشارکت خیران بازسازی شدند اظهار کرد: در همین مدت علاوه بر ساماندهی ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، شش چمن مصنوعی هم نصب شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی تا کنون ۳۸ کلاس درس با صرف اعتبار ۱۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد هوشمندسازی شد، افزود: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به طور متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی کلاس‌های هوشمند را در ارتقا بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری دانش آموزان مؤثر دانست و تصریح کرد: این کلاس‌ها فرصت‌های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می‌کند فناوری‌های جدید را بهتر فرا بگیرند.

فدوی با اشاره به تحصیل ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش‌آموز در مدارس مناطق شهری و روستایی گناباد خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 6088736

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان