Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@11:49:51 GMT

رونمایی از جدیدترین بازیکن دورگه ایرانی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۲۷۸۹

نوید دُرزاده یا نوید دوزنده جدیدترین بازیکن دو ملیتی ایرانی – قطری است که به همراه محمدحسین کنعانی زادگان در تیم الاهلی قطر توپ می زند.

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی در دومین دیدار خود در فصل جدید از رقابت های لیگ ستارگان قطر، با نتیجه یک بر صفر مغلوب الغرافه شد. محمدحسین کنعانی زادگان 90 دقیقه در ترکیب این تیم به میدان رفت اما نکته جالب، حضور یک بازیکن تعویضی در ترکیب الاهلی بود که نام او شباهت زیادی به اسامی ایرانی داشت و همین مسئله باعث شد توجهات روی او بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نوید دُرزاده بازیکن جوانی است که از دقیقه 60 دیدار برابر الغرافه وارد زمین مسابقه شد. در وب سایت رسمی الاهلی نام او نوید محمد ابراهیم درج شده و نکته جالب اینکه نام او در وب سایت ترانسفر مارکت با عنوان نوید دوزنده به ثبت رسیده است.

 

این بازیکن 21 ساله که کار را در رده های پایه الاهلی آغاز کرده است، دارای ملیتی ایرانی است ولی در کشور قطر به دنیا آمده است. در وب سایت ترانسفر مارکت مقابل ملیت او پرچم کشورهای ایران و قطر وجود دارد و نکته جالب تر اینکه در قسمت توضیحات صفحه شخصی این بازیکن در اینستاگرام نیز، پرچم هر دو کشور ایران و قطر دیده می شود.

 

 

 

این بازیکن جوان که قابلیت بازی در خط حمله و وینگر چپ را دارد، حتی توسط حسین کنعانی زادگان نیز فالو شده و دارای اصالتی ایرانی است. به هر حال این بازیکن در وب سایت های عربی با نام نوید دُرزاده و در سایت های نتایج آنلاین مسابقات و سایت ترانسفر مارکت نوید دوزنده و به قول وب سایت العربی نوید محمد جدیدترین بازیکن دورگه ایرانی است که در لیگ ستارگان قطر مشغول بازی است.

قطر تیم ملی قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر تیم ملی قطر وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی

طرفداری| تیم فوتبال شباب الاهلی دبی با حضور سعید عزت اللهی در خانه العین پیروز شد.

در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امارات شنبه شب تیم شباب الاهلی با در اختیار داشتن سعید عزت اللهی پیروزی 2 بر یک را در خانه العین به ثبت رساند. برای شباب الاهلی لوکا میلیوویچ (19 - پنالتی) و ایگور ژسوس (61) گل زدند. تنها گل العین میزبان را نیز محمد البلوشی در دقیقه 50 وارد دروازه حریف کرد.

سعید عزت اللهی در دقیقه 82 از ترکیب شباب الاهلی خارج شد. تیم شباب الاهلی با 43 امتیاز پس از الوصل 52 امتیازی در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات دوم است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • تالاب دورگه‌سنگی نقده میزبان فلامینگو‌های مهاجر
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی