Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در دیدار با جمعی از خبرنگاران مرکز استان سمنان به میزبانی دفتر خود همزمان با ظهر شنبه، با بیان اینکه انتخاب استاندار آتی سمنان یکی از مهمترین مسائلی است که باید مسئولان به آن توجه داشته باشند، تاکید کرد: همانطور که به نمایندگان استان نیز تاکید کردیم هر کسی شاخصه‌های بهتری را در اختیار داشت، باید به‌عنوان استاندار معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استاندار آتی باید مولفه‌هایی داشته باشد که بومی بودن یکی از آنها است، تاکید کرد: رفع مشکل آب یکی از مهمترین موضوعاتی است که استاندار آتی سمنان باید مد نظر خود قرار دهد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه هر استانداری که به استان سمنان می‌آید، باید طرح‌های ملی حوزه آب را مدنظر و آن‌ها را قبول داشته باشد تا بتواند آنها را پیگیری کند، بیان کرد: سمنان، گرمسار، شاهرود و… دارای مشکل آب هستند لذا باید مشکل آب را مد نظر قرار داد و به صورت جدی به آن تاکید کرد.

مطیعی با بیان اینکه رفع مشکل آب می‌تواند به ایجاد صنعت، اشتغال و توسعه منجر شود، گفت: استاندار آینده سمنان باید برای رفع مشکل کم‌آبی استان سمنان برنامه داشته باشد و دستگاه‌های اجرایی نیز به نوبه خود با او همراهی داشته باشند.

وی در دومین بخش سخنان خود با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی در گذشته تا حدودی تشریفاتی و جلسات آن کمرنگ بوده است، تاکید کرد: باید از حضور نخبگان و تأثیر گذاران جامعه کمک گرفت از سوی دیگر معتقد هستیم که جای خبرنگاران باید در شورای فرهنگ عمومی خالی است و باید در این نشست حضور یافته تا مطالب به آگاهی مردم برسد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان درباره رسانه‌ها نیز افزود: برخی اوقات رسانه‌ها به ورطه مچ‌گیری از مدیران می‌افتند لذا باید گفت برخی اوقات است که دنبال اصلاح امور نیستیم در نتیجه نباید همواره دنبال ضعف‌ها بگردیم و تصور نکنیم اگر همیشه ناشر ضعف‌ها بودیم، نشانه خبرنگار خوب بودن است.

کد خبر 5307605

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان شورای فرهنگ عمومی سمنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان انتصاب مقامات ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس اردبیل واکسیناسیون کرونا اربعین حسینی گرگان کرمانشاه سیستان و بلوچستان واکسیناسیون ایلام استاندار آتی استان سمنان مشکل آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با تشکل‌ها و فعالان عرصه کارگری افزود: انقلاب‌اسلامی، انقلاب مستضعفان و کوخ نشینان بود و از بدو پیروزی انقلاب‌اسلامی رویکرد احقاق حقوق کارگران در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه اکنون مراکز تولیدی و کارخانجات نیازمند کارگران و نیرو‌های متخصص است تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذاران بدون زمینه کار و فعالیت کارگری و اگر کارگران بدون کارفرما شوند، تولید محقق نمی‌شود.

استاندار همدان گفت: عرصه جهانی به دلیل زیاده‌خواهی مستکبران با چالش روبه‌رو شده و این موضوع فقط در ایران اسلامی نیست.

علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: سیاه‌نمایی و تخریب روانی ملت فهیم ایران از اهداف اصلی دشمنان است از همین رو تبیین اقدامات و دستاورد‌های نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

در پایان تعدادی از نمایندگان کارگری و کارفرمایی به نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود و مطالبات حوزه خود پرداختند که استاندار و معاون اقتصادی استاندار برای پیگیری مطالبات آنها اعلام آمادگی کردند.

در پایان این مراسم از آقای قیطاسی قوی‌ترین مرد ایران که خود را قوی‌ترین مرد کارگر ایران عنوان کرد، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • «تهران ۲۰» به مطالبات مردم نزدیک‌تر می‌شود
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری