Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ورایتی نوشت: دنیل کریگ با ایفای نقش برای پنجمین و آخرین بار در یکی از فیلم‌های «جیمزباند»، از رسیدن به آخر راه گفت. وی که در فیلم‌های «کازینو رویال»، «ذره‌ای آرامش»، «اسکای‌فال»، «اسپکتر» و «زمانی برای مردن نیست» در نقش مامور مشهور دنیای جاسوسی جلوی دوربین رفته ۸ اکتبر با آخرین فیلم راهی پرده‌های سینماها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز باند فرصت اکران در بزرگ‌ترین بازار جهانی را کسب کرد

به تازگی اپل تی‌وی با مستندی به عنوان «جیمز باند بودن» به مسیر کریگ در این فیلم‌ها پرداخته و آخرین صحنه بازی وی در نقش جیمز باند در فیلم «زمانی برای مردن نیست» را نشان داده است. در این صحنه جیمز باند در حال دویدن از کادر خارج می‌شود و همراهی ۱۵ ساله وی با مامور ۰۰۷ به پایان می‌رسد. وی در شب فیلمبرداری آخرین پلان سخنان تاثیرگذاری ایراد کرده و همه اعضای دست‌اندرکار پروژه با درآغوش گرفتن همدیگر این لحظه را گرامی می‌دارند.

وی در سخنانش گفته است: افراد زیادی در این ۵ فیلم با من کار کردند و می‌دانم چیزهای زیادی درباره آنچه من درباره این فیلم‌ها فکر می‌کنم گفته شده… اما من عاشق هر لحظه از این فیلم‌ها بودم و به ویژه این آخری چون هر صبح که بیدار می‌شدم می‌دانستم این شانس را دارم که با شماها کار کنم و این بزرگ‌ترین افتخار در زندگی من بوده است. وی این حرف‌ها را در حالی بیان کرد که پس از آن نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

از ۷ اکتبر مشترکان اپل تی‌وی می‌توانند مستند «جیمز باند بودن» را به صورت رایگان تماشا کنند و «زمانی برای مردن نیست» از روز پس از آن راهی سینماها آمریکا می‌شود. بلیت‌های این فیلم از اکنون در حال فروش است.

کد خبر 627446 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان جیمز باند فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)

عشق، عشق است! «دوست داشتن» همه‌جا با توجه و مهربانی و لمس کردن نشان داده می‌شود. اینگونه است که برای همه‌ی ما عشق در هر نوعی قابل درک است.

به گزارش زومیت، آراویند رام (Aravind Ram)، عکاس دلباخته‌ی حیات وحش است که مجموعه‌ای از تصاویر عاشقانه‌ی حیوانات را به‌اشتراک می‌گذارد. او باتوجه به درکی که از رابطه‌ی حیوانات دارد، تصاویر زوج‌های عاشق وحشی را در مجموعه‌ی «عشق در قلمرو حیات وحش» قرار داده است. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • نقشه‌ تلسکوپ فضایی «جیمز وب» از آب‌وهوای یک سیاره فراخورشیدی
  • پیش‌بینی دقیق و باورنکردنی دنیل استوریج از اتفاقات جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید + عکس
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است