Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:16:50 GMT

جلسه فوق‌العاده مدیرعامل استقلال در وزارت ورزش

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۳۲۳۱

جلسه فوق‌العاده مدیرعامل استقلال در وزارت ورزش

اتفاقات پیش آمده در باشگاه استقلال و نارضایتی هواداران پای احمد مددی را به وزارت ورزش باز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تجمع گسترده هواداران استقلال مقابل در وزارت ورزش و شعارهایی که علیه احمد مددی و سایر مدیران داده شد، مدیرعامل استقلال به وزارت ورزش رفت.


مددی که بعد از مصاحبه تلویزیونی اش و موضع‌گیری علیه فرهاد مجیدی بشدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفته و امروز هم شعارهای زیادی را از هواداران شنید، حالا در جلسه‌ای فوق العاده با مدیران وزارت ورزش شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مددی که گفته می‌شود رابطه خوبی نیز با حمید سجادی دارد، حالا در جلسه با مدیران وزارتخانه شرکت کرده و باید دید خروجی این جلسه چه می‌شود.


مدیرعامل استقلال که شایعاتی درباره جدایی اش از مجموعه نیز شنیده می‌شود هنوز موضع‌گیری رسمی در این خصوص انجام نداده و برای مشخص شدن وضعیت مدیریتی استقلال باید منتظر ساعت های آینده باشیم.

وزارت ورزش و جوانان احمد مددی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان احمد مددی استقلال تهران وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در خصوص نحوه انتخاب مدیران سرخابی های اظهار داشت: جا دارد تشکر کنیم از وزارت اقتصاد و داریی، سازمان خصوصی سازیف فدراسیون فوتبال و هر دوباشگاه استقلال و پرسپولیس که همه پای کار بودند تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: با واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تکلیف هیات مدیره و مدیران هر دو باشگاه را قطعا شرکت ها مشخص خواهند کرد. البته که در این میان وزارت ورزش هم نقش حمایتی و نظارتی را خواهد داشت که این موضوع صرفا محدود به سرخابی ها نیست و نظارت بر فعالیت باشگاه ها از وظایف ماست.

کد خبر 6087519

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر