Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، نشست خبری برنامه هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۰ به  همت سپاه روح الله استان مرکزی درمحل جلسات اداره کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد.

در این جلسه، غلامرضا کریمی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی و سرهنگ گودرزی معاون و هماهنگ کننده سپاه روح الله و سرهنگ محجوری فرمانده سپاه ناحیه برنامه‌های مربوط به هفته دفاع مقدس را تشریح کردند که از ۳۱شهریور ماه لغایت ۷ مهرماه اجرا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این برنامه ها شامل ۳۳۰ عنوان هستند که شاخص ترین آن ها، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در محل باغ موزه دفاع مقدس ،تجلیل و تکریم ونکوداشت از خانواده شهدا و جانبازان ،سربازان ۸سال دفاع مقدس و کادردرمان، دیدار با ریاست جمهور و پخش‌از طریق ویدیو کنفرانس در صبحگاه مودت، رژه بااقتدار موتوری  نیروی های مسلح  ،گلباران قبور شهدا ، رونمایی از کتاب دفاع مقدس و تجلیل از نویسندگان این زمینه ،  شعر خوانی و خاطره سردار و تئاتر در موزه دفاع مقدس،زنگ مقاومت در مدارس با همکاری آموزش و پرورش، اختتامیه جشواره ترنم فجر و فانوس ،اهدای جهیزیه به خانواده های محروم و...می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1111523 برچسب‌ها هفته دفاع مقدس استان مرکزی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد

نماینده ولی فقیه در سپاه استان تهران با بیان اینکه هدف هفته عقیدتی سیاسی آشنایی جامعه با آثار شهید مطهری است گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی با محوریت آشنایی جامعه با افکار و عقاید ارزشمند شهید مطهری برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی معبودی صبح امروز در نشست خبری گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تقارن روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: پایه‌های اصلی تفکر بسیج، سپاه و نیروهای مسلح مسائل اعتقادی است لذا ارتباط دائمی و مستمر پاسداران و بسیجیان با افکار شهید مطهری در اثبات افکار نیروهای مسلح در مسائل اعتقادی و اخلاقی کمک‌رسان خواهد بود که در این راستا 200 عنوان برنامه در شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: آشنایی جامعه با آثار کم‌نظیر و افکار بلند شهید مطهری دستاورد دیگر این ایام است زیرا که شهید مطهری افکار ارزشمندی دارد و اگر جوانان، بسیجیان و.. با افکار این اندیشمند گران‌قدر آشنایی پیدا کنند، در دفاع از انقلاب اسلامی مؤثرتر و محکم‌تر پیش خواهند رفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در ادامه گفت: شهید مطهری الگویی است که می‌تواند ما را از نظر فکری، علمی و رفتاری تأمین کند و پاسداران ما الگوی خود را عالمان آگاه قرار دهند و نام‌گذاری این هفته به علت تداعی مستمر این الگوی ارزشمند است.

معبودی تصریح کرد: از 7 تا 12 اردیبهشت به‌عنوان هفته عقیدتی سیاسی نام‌گذاری شده که برنامه‌های متنوعی با موضوع "شهید مطهری، خودسازی و تمدن سازی"، "شهید مطهری، تعلیم و تربیت و حقوق زنان"، شهید مطهری، مکتب انقلاب و بسیج"، شهید مطهری، عترت، قرآن و ولایت، "شهید مطهری، شهدا و ولایتمداری" و "شهید مطهری، معنویت، مهدویت و قدس شریف" برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این هفته مراسم مختلفی ازجمله اهدای گل به بارگاه امام خمینی (ره) و تجدیدعهد با بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در حرم حضرت امام (رض)، برگزاری نشست‌های حکمت مطهر با محوریت اندیشه شهید مطهری، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها و برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با محوریت اندیشه‌های شهید مطهری، تجلیل از مربیان تربیتی و بصیرتی استان، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، تبیین آثار و برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی است.

روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با تأکید بر اینکه یکی از اهداف هفته عقیدتی سیاسی آشنایی جامعه با آثار شهید مطهری است، در پایان خاطرنشان کرد: شهید مطهری در تمامی موضوعات اجتماعی افکار و عقاید ارزشمندی دارد که در این هفته برای شناساندن آن به مردم تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • گرامیداشت روز معلم
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد