Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی هفته دفاع همزمان با آیین بدرقه تیم منتخب بوکس نیروهای مسلح با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش و نیروهای مسلح برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی ارتش، مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی هفته دفاع مقدس با حضور  امیر سرتیپ رضا خرم طوسی مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش ، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح، امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آجا، امیر سرتیپ دوم داود صارمی رئیس هیات بوکس نیرو‌های مسلح، سرهنگ حسین امیدی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ، و جمعی از بزرگان و پیشکسوتان این رشته ورزشی به میزبانی سازمان تربیت بدنی ارتش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم سرهنگ حسین امیدی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به میهمانان و تشکر از حمایت های بی دریغ امیر فرماندهی محترم کل ارتش ، معاون هماهنگ کننده آجا و هیئت رئیسه ارتش به دلیل توجه ویژه به ورزش اظهار داشت: خدا را شاکریم که در این دوره از رویداد بزرگ جهانی تیم بوکس منتخب نیروهای مسلح پس از سال‌ها در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت و این اتفاق باعث خرسندی است که مسئولیت آماده سازی ، برگزاری اردوها و اعزام به عهده ارتش بوده است .

وی در ادامه با اشاره به  تلاش های انجام شده برای بوکسور‌های منتخب نیروهای مسلح اظهار داشت: بی شک مسابقات نظامیان جهان «سیزم» از سطح بسیار بالایی برخوردار است، اما با اردو‌ها و زحمات شبانه روزی بسیاری که توسط امیر سرتیپ دوم داود صارمی رئیس هیئت بوکس ارتش و مربیان و کادر فنی تیم صورت گرفت، قطعا بهترین نتیجه ممکن کسب خواهد شد و پرچم کشور عزیزمان در کشور روسیه در میان 45 کشور شرکت کننده در این دوره از رقابت ها به اهتزاز درخواهد آمد.

رئیس سازمان تربیت بدنی بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص جشنواره فرهنگی ورزشی هفته دفاع مقدس ارتش هم توضیح داد: سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران طبق روال هرساله و همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با همکاری و هماهنگی مدیریت های تربیت بدنی نیروهای تابعه ارتش و باشگاه های فعال در سطح آجا مثل باشگاه های سرباز نیروی زمینی ، رعد پدافند ،عقاب نهاجا  و نیروی دریایی ارتش ، 31 برنامه فرهنگی ورزشی از قبیل مسابقات ورزشی ، کلاس های مربیگری علمی-ورزشی ، ویژه خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور برگزار می کند .

جشنواره فرهنگی ورزشی هفته دفاع مقدس ارتش با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی توسط سازمان تربیت بدنی ارتش از 31 شهریور لغایت 7 مهر برگزار خواهد شد.

حضور تیم بوکس نیروهای مسلح در مسابقات ارتش‌های جهان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک ورزش ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک ورزش ارتش جمهوری اسلامی ایران سازمان تربیت بدنی ارتش امیر سرتیپ دوم نیروهای مسلح رئیس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم محرابی پیش ازظهر دوشنبه در حاشیه تقدیر از سومین جشنواره ملی «افتخار من» خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس ویژه فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان، افزود: ۱۵۲ اثر به دبیرخانه استانی سومین جشنواره ملی «افتخار من» در مازندران ارسال شد، بیان کرد: در آئین اختتامیه این جشنواره در مازندران برگزار شد از ۲۰ برگزیده تقدیر به عمل آمد.

محرابی با بیان اینکه در بخش دل نوشته ۴۵ اثر، صوت ۲۱ اثر، عکس سه اثر، فیلم ۷۷ اثر، خاطره یک اثر، یادداشت ۵ اثر به دبیرخانه استانی واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ارسال شد، اذعان داشت: سومین جشنواره ملی «افتخار من» در بخش‌های فیلم کوتاه، فایل صوتی، عکس، خاطره، دل نوشته و… با موضوع دفاع مقدس، محور مقاومت، فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس برای فرزندان و نوادگان برگزار شد.

محمدرضا میار عباسی نوه منصور میار عباسی نفر اول بخش فیلم کوتاه و یکی از چهار برگزیده این جشنواره نیز ضمن ابراز خرسندی از انتخاب اثر نوه‌اش در این جشنواره گفت: پدر محمدرضا» فراخوان جشنواره را از طریق فضای مجازی دریافت کرد و توانست با هنر خود فیلم کوتاهی با موضوع جشنواره تهیه و به دبیرخانه ارسال کند.

این نویسنده با بیان اینکه فیلم حاوی گفت و گوی دو طرفه بین من و نوه‌ام محمدرضا است، افزود: در شیوه خاطره گویی همه تلاشم این بود که بتوانم مفاهیم و آموزه‌های دفاع مقدس و رشادت فرزندان این ملت، ولایتمداری و مجاهدت‌شان را به او منتقل کنم.

منصور میار عباسی از رزمندگان دفاع مقدس اهل شهرستان چالوس صاحب دو اثر به نام‌های «عارفان امین» و «گل‌های بهشت» است که در حاشیه این مراسم ابن دو اثر را به کتابخانه تخصصی دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اهدا کرد.

کد خبر 6091951

دیگر خبرها

  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد