Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده فراکسیون وابسته به حزب الله در پارلمان لبنان گفت که ارسال سوخت ایران در راستای حفظ کرامت لبنان و شکست تحریم های آمریکا است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری العهد، ایهاب حماده، نماینده فراکسیون وفای به مقاومت در پارلمان لبنان در گفت‌وگویی تاکید کرد: اقدام حزب الله در واردات سوخت در راستای خدمت به مردم وحفظ کرامت آن ها است و این از ارزش‌ها و اخلاق حزب‌الله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: معادله جدید یعنی « کشتی ها سرزمین لبنان هستند» باعث شد که کاروان سوخت با امنیت و بدون هیچ قید و شرطی وارد عمق لبنان شود.

حماده خاطرنشان کرد: همه می دانند که آمریکا ممانعت می کند اما ایران دست یاری به سوی مقاومت دراز می کند تا تحریم ها علیه ملت لبنان را بشکند بنابراین سوخت را از جمهوری اسلامی ایران به سمت سوریه و لبنان می فرستد تا علیرغم نارضایتی واشنگتن مرحله جدیدی در سطح سوخت و دارو ایجاد کند و به محدودیت های آمریکا هیچ توجهی نکند.

وی تاکید کرد که این روند یک روند سیاسی نیست بلکه در راستای حفظ کرامت مردم لبنان و شکست تحریم های آمریکا است و در این روند آمریکا دیگر پلیس و امر و نهی کننده نیست.

به گزارش ایسنا، اولین کاروان سوخت ایران روز پنجشنبه وارد لبنان شد و با جشن و استقبال مردم این کشور همراه بود.

دومین کاروان نیز اخیرا از مرزهای سوریه عبور کرد و به سمت لبنان درحال حرکت است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، «سجیع عطیه» از نمایندگان پارلمان لبنان در گفت و گویی رادیویی تاکید کرد: اواخر هفته جاری و یا نهایتا هفته آینده زمانی تعیین کننده برای توافق درباره انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان است.

وی در ادامه افزود: فراکسیون اعتدال ملی لبنان در روزهای آینده نتیجه رایزنی های خود درباره موضوع انتخاب رئیس جمهور جدید را اعلام خواهد کرد، همزمان با این مساله قرار است که «جبران باسیل» رهبر جریان ملی آزاد با «سمیر جعجع» رئیس حزب قوات لبنانی دیدار و گفت و گو داشته باشد.

وی تاکید کرد: اعضای فراکسیون اعتدال ملی همچنین در روزهای آینده دیداری با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان خواهند داشت و در این جلسه به طور جدی درباره خروج از خلاء ریاست جمهوری رایزنی خواهند کرد.

نماینده پارلمان لبنان با اشاره به وجود فشارهایی از سوی فرانسه و آمریکا برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان و خروج از خلاء طولانی ریاست جمهوری، تاکید کرد: من از گروه های سیاسی لبنانی می خواهم که با در نظر گرفتن منافع ملی موانع را کنار گذاشته و مسیر را برای انتخاب رئیس جمهور جدید هموار کنند.

کد خبر 6086726 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اعتراف معاون پنتاگون به شکست تسلیحات ارسال شده آمریکا به اوکراین 
  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد