Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@00:40:57 GMT

تمام بازی های پرسپولیس - الهلال در یک نگاه

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۴۹۵۶

پرسپولیس در تمام رقابت های خود با تیم الهلال موفق به کسب 4 پیروزی شده است

پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل الهلال به پنجمین پیروزی خود در تاریخ رقابت هایش با این تیم عربستانی دست پیدا خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، با انجام قرعه کشی رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار است دو تیم پرسپولیس ایران و الهلال عربستان روز شنبه ۲۴ مهر در چارچوب یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ و در شهر ریاض به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نگاهی داریم به تمام نتایج جدال های این دو تیم:

نیمه نهایی جام در جام آسیای 1990، معوق در سال 1991 - ریاض، 27 تیر 1370، الهلال صفر - پرسپولیس صفر

نیمه نهایی جام در جام آسیای 1990 معوق در سال 1991 - تهران، 12 مرداد 1370، پرسپولیس یک - الهلال صفر، گل: مرتضی کرمانی

نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا 1997 - لبنان، 3 اسفند 1376، پرسپولیس یک - الهلال عربستان صفر، گل: مهدی مهدوی‌کیا

رده‌بندی جام باشگاه‌های آسیا 1997 - هنگ‌کنگ، 16 فروردین 1377، پرسپولیس یک - الهلال عربستان چهار، گل: رضا شاهرودی

نیمه نهایی غرب جام باشگاه‌های آسیا 1999 - ریاض، 22 بهمن 1378، پرسپولیس صفر - الهلال عربستان صفر

نیمه نهایی غرب جام باشگاه‌های آسیا 2000 - تهران، 21 اسفند 1379، پرسپولیس سه - الهلال عربستان یک، گل‌ها: علی انصاریان، علی کریمی و حامد کاویانپور

گروه D لیگ قهرمانان آسیا 2012 - ریاض، 17 اسفند 1391، پرسپولیس یک - الهلال یک، گل: علی کریمی

گروه D لیگ قهرمانان آسیا 2012 - تهران، 11 اردیبهشت 1391، پرسپولیس صفر - الهلال یک

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2015 - تهران، 29 اردیبهشت 1394، پرسپولیس یک - الهلال صفر، گل: رودریگو جونیور (گل به خودی)، این آخرین پیروزی پرسپولیس مقابل الهلال محسوب می شود، جایی که شاگردان برانکو در ورزشگاه آزادی به پیروزی رسیدند.

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2015 - ریاض، 5 خرداد 1391، پرسپولیس صفر - الهلال سه

گروه D لیگ قهرمانان آسیا 2017 - مسقط (زمین بی طرف)، 3 اسفند 1395، پرسپولیس یک - الهلال یک، گل: محسن مسلمان

گروه D لیگ قهرمانان آسیا 2017 - مسقط (زمین بی طرف)، 4 اردیبهشت 1396، الهلال صفر - پرسپولیس صفر

نیمه نهایی غرب آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2017 - ابوظبی (زمین بی طرف)، 4 مهر 1396، الهلال چهار - پرسپولیس صفر

پرسپولیس در مرحله گروهی آن فصل در عمان مقابل الهلال در دو بازی به مساوی بدون گل و یک - یک رسید و نمایش نسبتاً خوبی داشت اما در بازی نیمه نهایی و در دیدار رفت در ورزشگاه محمد بن زاید امارات غافلگیر شد و بد باخت. سرخ‌ها در این مسابقه با ترکیب بیرانوند، مصلح، ماهینی، خلیل‌زاده، محرمی، ربیع‌خواه، احمدزاده، امیری، مسلمان، علیپور و منشا شروع کردند. رادوشویچ و ابوالفضل درویش‌وند دو گلر ذخیره بودند، سیدجلال حسینی، نوراللهی، رسن، علوان‌زاده و نعمتی هم روی نیمکت نشستند. برای این بازی محمد انصاری، مدافع چپ فیکس سرخ‌ها و کمال کامیابی‌نیا محروم شدند و سیدجلال هم مصدوم شد تا برانکو به اجبار از حسین ماهینی در قلب دفاع کنار شجاع بازی بگیرد و شایان مصلح را در دفاع چپ و محسن ربیع‌خواه را در پست هافبک دفاعی در ترکیب اصلی قرار دهد که این تغییرات موجب شد شکل تیمی سرخ‌ها به خصوص در سازمان دفاعی به هم بخورد.

پرسپولیس در آن بازی در دقایق 31 و 40 دو گل از یاسر القحطانی و عمر خربین خورد تا کار برایش سخت شود.

در شروع نیمه دوم عبدالله عطیف (بازیکنی که همین حالا هم در الهلال حضور دارد اما به خاطر مصدومیت به بازی 24 مهر نمی‌رسد) در دقیقه 49 از بازی اخراج شد اما در کمال تعجب و به خاطر از هم گسیختگی سازمان دفاعی پرسپولیس، عمر خربین در دقایق 54 و 89 دو بار دیگر دروازه بیرانوند را باز کرد تا با این باخت تلخ عملاً پرسپولیس شانسی برای بازی برگشت نداشته باشد.

پرسپولیس در شرایطی این بازی را با 4 گل به الهلال باخت که هم تعداد پاس‌هایش (446 به 429) و بالطبع مالکیت توپش (52 به 48) بیشتر از حریف بود، هم در شوت به دروازه (10 به 15) و ضربه در چارچوب (4 به 7) آمارش تا حدودی به حریف نزدیک بود اما شکست تلخ و سنگینی متحمل شد.

در آن بازی برانکو در نیمه دوم از بشار رسن، احمد نوراللهی و علوان‌زاده به جای مسلمان، مصلح و احمدزاده استفاده کرد اما شرایط تیم تغییر نکرد و سرخ‌ها دو گل دیگر هم خوردند.

نیمه نهایی غرب آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2017 - مسقط (زمین بی طرف)، 25 مهر 1396، پرسپولیس 2 - الهلال 2، گل‌ها: گادوین منشا (2 گل)

سه هفته بعد و در بازی برگشت که در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط در عمان برگزار شد و مثلاً پرسپولیس میزبان بود، سرخ ها با بازگشت سیدجلال، انصاری و کمال هر سه بازیکن را در ترکیب اصلی قرار دادند و برانکو با دو هافبک دفاعی در مرکز (کمال و ربیع‌خواه) بازی کرد تا وسط زمین را ببندد و از کناره‌ها با مسلمان و امیری به تیم حریف ضربه بزند اما واقعیت اینجا بود با توجه به نتیجه رفت هیچ‌کس امیدی به رقم خوردن معجزه و بازگشت نداشت.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب بیرانوند، سیدجلال، خلیل‌زاده، انصاری، محرمی، ربیع‌خواه، کامیابی‌نیا، مسلمان، امیری، علیپور و منشا به میدان رفت و روی نیمکت هم دوباره درویش‌وند و رادوشویچ به عنوان دو گلر، نعمتی، نوراللهی، رسن، علوان‌زاده و مصلح نشسته بودند.

پرسپولیس در این بازی شروع خوبی داشت و دقیقه 16 با ضربه منشا به گل رسید اما دقیقه 30 پنالتی انصاری روی خربین باعث گل مساوی حریف شد. دوباره 16 دقیقه از بازی در نیمه دوم گذشت و منشا گل زد اما بعد از دو تعویض رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی الهلال و حضور عبدالله الزوری و عبدالملک خیبری این تیم در دقیقه 78 باز هم توسط خربین سوری به گل رسید تا بازی 2-2 مساوی شود. برانکو در این بازی رسن، نوراللهی و نعمتی را به جای مسلمان، کامیابی‌نیا وعلیپور به بازی فرستاد. سرخ‌ها در این بازی در مالکیت کمی پایین‌تر از حریف بودند (42 به 58) اما تعداد شوت‌های‌شان از الهلال بیشتر بود (12 به 8) اما در نهایت با شکست 6 بر2 در مجموع دو بازی از رسیدن به فینال محروم شدند.

در مجموع نگاهی به تمام دیدارهای آسیایی دو تیم نشان می دهد از 14 دیدار انجام شده بین پرسپولیس و الهلال ، 4 برد سهم هر کدام از دو تیم بوده و 6 بازی هم با مساوی خاتمه یافته است. 

جالب اینجاست پرسپولیس و الهلال از فصل 2017 با هم روبه‌رو نشده‌اند و این بازی تقابل بهترین تیم‌های منطقه غرب در سال‌های اخیر خواهد بود که در رنکینگ فوتبال دیتابیس نیز تیم‌های اول و دوم غرب به حساب می‌آیند.

دیدار پرسپولیس ایران و الهلال عربستان ساعت 21 روز 24 مهر در ریاض انجام می‌شود.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد نمک به زخم هوادار؛ تمامش کنید، استقلال با شما هیچ حال و آینده ای ندارد اعتراض گسترده هواداران پرسپولیس به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در فضای مجازی بارسلونا علاقه مند به جذب رحیم استرلینگ و پل پوگبا رقم دقیق قرارداد مسی با پاری سن ژرمن؛ 110 میلیون یورو خالص برای سه فصل! عبدالعلی چنگیز مقابل دوربین طرفداری: مدیریت به حرف زدن نیست، ضعف مدیریت هوادار را اذیت می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گروه D لیگ قهرمانان آسیا نهایی لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2017 جام باشگاه های آسیا الهلال عربستان نیمه نهایی غرب پرسپولیس صفر پرسپولیس یک زمین بی طرف الهلال صفر ربیع خواه سرخ ها دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد