Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در حالی که صحن شورای اسلامی شهر گرگان در روز شنبه هر هفته به صورت علنی برگزار می‌شود و لوایح به دلیل دارا بودن جنبه مالی در حضور شهروندان و خبرنگاران باید برگزار شود، این جلسه امروز شنبه ۲۷ شهریور ماه جاری با یکی از دستورات کار مهم که حمایت شورا و شهرداری از بسکتبال است به صورت غیرعلنی برگزار و از ورود خبرنگاران به صحن شورا جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صحن علنی شنبه هر‌ هفته ساعت ۱۷ آغاز می‌شد که امروز این جلسه در سکوت خبری و بدون اعلام به رسانه‌ها ساعت ۱۴ و بدون اطلاع و دعوت از خبرنگاران برگزار شد.

صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان در دوره ششم به خصوص در هفته‌های اخیر با حواشی بسیاری همراه بوده که تصاویر اتفاقات شورا توسط خبرنگاران رسانه‌ای شده بود.

لازم به ذکر است در این جلسه، پس از هفته‌ها فراز و نشیب، حمایت ۴۰۰ میلیون تومانی شورا و شهرداری از تیم بسکتبال بانوان مورد تصویب شورا قرار گرفت و در لیگ برتر پیش‌روی بسکتبال بانوان، تیم گرگان با حمایت رسمی شهرداری گرگان وارد رقابت‌ها خواهد شد.

این تیم که دو فصل گذشته با هدایت «نیکا بیک‌لیک‌لی» نایب قهرمانی را برای نخستین بار در تاریخ بسکتبال بانوان استان گلستان تجربه کرده بود، امسال نیز پس از یک فصل جدایی این سرمربی از شهرش، هدایت تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان را بر عهده خواهد داشت.

لازم به ذکر است در هفته‌ گذشته جلسه صحن این شورا، انتقاد بسیاری از سوی هیات‌های ورزشی برای توجه بیش از حد شورا و شهرداری گرگان به بسکتبال و بی‌توجهی به دیگر رشته‌های ورزشی مطرح شده بود.

یکی دیگر از مصوبات مهم این جلسه، انتخاب یکی از اعضای شورا برای حضور در شورای شهرستان بود که پیش از این نام «زهرا نورا» به عنوان گزینه مطرح بود که پس از واکنش‌های متعدد در فضای مجازی و انتقاد شهروندان به برخی از عملکردهای این عضو شورا، در نهایت وی در جلسه امروز از ادامه کار انصراف داد و «حمیدرضا آقاملایی» که در دوره پنجم نیز به عنوان نماینده این شورا در شورای شهرستان و در نهایت در شورای استان و شورای عالی استان‌‌ها حضور داشت به عنوان نماینده شورای ششم برای حضور در شورای شهرستان انتخاب شد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: بانوان بسکتبال استان گلستان شورای شهر گرگان بسکتبال بانوان شهرداری گرگان حمیدرضا آقاملایی ممانعت از ورود خبرنگاران به صحن شورای گرگان تصویب حمایت 400 میلیونی از بسکتبال بانوان بسکتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار سوم تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام‌ در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور شامگاهشنبه برگزار شد.

در این دیدار شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شهرداری گرگان‌ با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ حریف خود را شکست دادند.

مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود، بدین ترتیب شهرداری گرگان که در دیدارهای اول و دوم این مرحله همموفق به شکست حریف خود شده بود با کسب سومین برد به عنوان نخستین تیم راهی فینال شد.

طبیعت و ذوب آهن دو تیم دیگر حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور هستند، رقابت این دو تبم‌با تساوی یک بر یکادامه دارد.

کد خبر 6096641 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد