Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شنبه شب ایرنا، سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر شنبه با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این دیدار با بیان اینکه ناجا یک تشکل بسیار بزرگ است که در تمامی حوزه ها فعالیت می کند و با تمامی صنعت های وزارت دفاع در ارتباط است، گفت: روند تهدیدات  علیه کشور بسیار زیاد است که این وظیفه نیروی انتظامی را در حفظ و صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دوچندان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر آشتیانی همچنین با تاکید براینکه برقراری امنیت بالاتر از دفاع است لذا کار نیروی انتظامی بسیار حساس و سخت است، افزود: پشتیبانی از ماموریت های ناجا از اولویت های وزارت دفاع  است.

تکمیل می شود...

برچسب‌ها وزارت دفاع امیرسرتیپ محمدرضا آشتیانی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت دفاع فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران وزارت دفاع فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت وگو کرد.

در جریان دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان که برای نخستین بار پس از ۳۰ سال در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه قزاقستان صورت گرفت، طرفین بر افزایش ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دو کشور برای توسعه همکاری‌های دفاعی تاکید کردند.

در این ملاقات ژنرال 《روسلان ژاک سیلیکوف》 وزیر دفاع قزاقستان نخستین حضور وزیر دفاع ایران در اجلاس وزرای دفاع شانگهای پس از عضویت کامل ایران را تبریک و ابراز امیدواری کرد: حضور ایران در این سازمان موجب تقویت و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان گردد.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با یادآوری برخی ابعاد همکاری‌های دفاعی فعلی دو کشور در زمینه‌های آموزشی و طب نظامی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات ضمن دعوت از همتای قزاقستانی خود برای سفر به تهران تاکید کرد: ایران کاملاً آماده گسترش همکاری‌های دو جانبه دفاعی است.

در پایان این دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان تشکیل کارگروه جهت ساماندهی و پیشبرد همکاری‌های دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

کد خبر 6089370 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور