Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@22:47:24 GMT

افتخار آفرینی علی رضوانی در قرقیزستان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۶۰۱۵

افتخار آفرینی علی رضوانی در قرقیزستان

مسابقات ترای‌اتلون اسپرینت قهرمانی آسیا ۲۰۲۱، صبح امروز با حضور برترین های قاره در شهر چالپون آتا کشور قرقیزستان برگزار شد و با تاریخ سازی، افتخار آفرینی و عملکرد درخشان نمایندگان کشورمان همراه بود.

به گزارش برنا؛ در این مسابقات ۳۱ ورزشکار برتر قاره آسیا در مسافت اسپرینت (۷۵۰ متر شنا، ۲۰ کیلومتر دوچرخه سواری و ۵ کیلومتر دو) با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ملی ترای‌اتلون ایران با ۴ ورزشکار (۱ ورزشکار بزرگسال، ۱ ورزشکار امید و ۲ ورزشکار رده جوانان) در این‌ رویداد حضور داشت که در پایان علی رضوانی ملی پوش شایسته کشورمان موفق شد با ارائه عملکردی درخشان و کسب زمان ۵۷:۵۸ برای اولین بار کشورمان را صاحب جایگاه ارزشمند ششمی قهرمانی بزرگسالان آسیا نماید.

محمدحسین طیبی و مهدی سلیمی پور ورزشکاران رده جوانان کشور نیز که جهت حضور در  کمپ مستعدین توسط کنفدراسیون ترای اتلون در قرقیزستان انتخاب شده بودند در این‌ مسابقات با ورزشکاران رده بزرگسال قاره به رقابت پرداختتند به ترتیب با کسب زمان ۵۹:۵۹ و ۱:۰۱:۰۳  در جایگاه های ارزنده دهم و یازدهم مسابقات قرار گرفتند. سید پارسا محجوب دیگر نمایندگان کشورمان نیز با زمان ۱:۰۳:۰۱ در رده شانزدهم مسابقات قرار گرفت.

مقام قهرمانی این‌ مسابقات به دارین کونیسبایف از قزاقستان رسید و کیوتارو یوشیکاوا از ژاپن و آیان بیسنبایف از قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند. 

 بدین ترتیب ترای‌اتلون کشور برای اولین بار در تاریخ این رشته در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان ششم انفرادی رده بزرگسالان  (ELITE) دست یافت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیا دوچرخه سواری رقابت ایران ملی پوش قزاقستان ژاپن مسابقات قهرمانی آسیا قرقیزستان ترای اتلون علی رضوانی ترای اتلون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در واکنش به قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: پرچم بالاست. قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا، مبارک همه مردم ایران. خداقوت و دست‌مریزاد بچه‌ها.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا