Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پایان شرارت‌های ۴ شرور مسلح در"ایرانشهر

با تلاش و پیگیری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر ۴ شرور مسلح و عامل شرارت‌های سریالی این شهرستان به دام افتادند.

سرهنگ"حسن کیخا" فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر  اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی خود ۴ شرور مسلحی را که با شرارت‌های سریالی خود، باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان در سطح شهرستان "ایرانشهر " شده بودند شناسایی و دستگیری آن‌ها را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه نامعلوم بودن محل پاتوق و اختفاء این اشرار تلاش گسترده‌ای برای به دام انداختن آن‌ها آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه در نتیجه یک سری تحقیقات گسترده، مخفیگاه این اشرار در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی شد.

سرهنگ کیخا بیان داشت: در نهایت صبح روز گذشته مأموران پلیس امنیت عمومی و یگان امداد شهرستان در قالب چند تیم عملیاتی پاتوق این اشرار را محاصره و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر ۴ نفر آن‌ها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف ۲ قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهات جنگی در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیان داشت: حمل سلاح گرم، سرقت مسلحانه، قدرت نمایی با سلاح، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری‌های متعدد منجر به جرح با شهروندان، از جمله شرارت‌های این اشرار است که در دستگاه‌های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۶۲ هزار لیتر "گازوئیل" قاچاق

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نیکشهر ۶۲ هزار لیتر "گازوئیل" قاچاق قبل از رسیدن به مقصد توقیف شد.

سرهنگ "محمودرضا صادقی" فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر  اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی با همکاری یگان تکاوری شهرستان در راستای اجرای طرح پیشگیری از قاچاق سوخت و منابع ملی، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی "ایرانشهر به نیکشهر" به ۲ دستگاه کشنده نفت کش مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این ۲ کامیون مقدار ۶۲ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اشاره به توقیف این ۲ کامیون سوخت کش تصریح کرد: در این رابطه ۲ فرد متخلف دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ صادقی با تاکید به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با پدیده شوم قاچاق کالا، سوخت و سرمایه‌های ملی خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق یکی از عوامل اصلی ضربه به اقتصاد کشور می‌باشد از این رو مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

وی از شهروندان خواست به منظور جلوگیری از اخلال در نظام اقتصادی کشور و کمک به اقتصاد ملی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دستگیری عاملان تیراندازی و مجروحیت شهروند چابهاری

افراد شروری که با تیراندازی در شهرستان چابهار ضمن مجروح ساختن یک شهروند، باعث رعب و وحشت عمومی شده بودند، در اقدام ضربتی پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ "ابراهیم کوچکزائی اظهار داشت: شامگاه بیست و نهم تیر ماه سال جاری در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک مورد تیراندازی در یکی ازخیابان‌های شهر چابهار، بررسی موضوع به صورت ویژه دستورکار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه مردی جوان که از ناحیه مچ پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود روئیت که در بررسی بیشتر عاملان تیر اندازی شناسایی و مشخص شد ۳ فرد مسلح که از اقوام این فرد بودند به علت اختلافات خانوادگی به سمت او شلیک و پس از مجروح ساختن وی، از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: با توجه به رعب و وحشت ایجاد شده در محل و حساسیت موضوع، تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری عاملان متواری این اقدام، آغاز که در نهایت با تلاش شبانه روزی مأموران مخفیگاه آن‌ها در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و متهمان طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ کوچکزائی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با هر گونه نا امنی تأکید و از خانواده‌ها و بخصوص سران طوایف خواست تا نظارت بیشتری بر رفتار جوانان خود داشته و آن‌ها را از عواقب سخت حمل انواع سلاح گرم و سرد آگاه سازند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه انتظامی شهرستان ایرانشهر فرمانده انتظامی شهرستان ۴ شرور مسلح ۶۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای جلوگیری از هرگونه قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان استان خراسان رضوی موفق به کشف مقادیری سوخت قاچاق شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان استان با ایست و بازرسی‌های مستمر و تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال را کشف کنند.

وی ضمن تأکید بر اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف و در این راستا ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر، آنها را به مراجع قضائی معرفی کردند.

شجاع در پایان با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی که شبانه روز در جهت حراست و حفاظت از مرزهای استان تلاش می‌کنند، گفت: پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرزهای استان انتقال دهند.

کد خبر 6089004

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد