Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت های جام جهانی فوتسال، میزبان بازی ها از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش ایسنا، روز پایانی مسابقات فوتسال جام جهانی در گروه های اول و دوم با حذف میزبان مسابقات همراه بود . در بازی های امشب لیتوانیایی ها در شرایطی که امیدوار بودند با پیروزی مقابل کاستاریکا به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم راهی مرحله بعد شود با شکست در این دیدار تیم آخر گروه خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گروه تیم های قزاقستان و ونزوئلا با تساوی مقابل یکدیگر به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله بعد شدند.

 در گروه دوم نیز ازبکستان در دیداری جذاب و نزدیک دو بر یک از سد مصر گذشت تا به عنوان تیم دوم گروه دوم روانه مرحله بعد شود تا با تیم دوم گروه ششم که احتمال دارد ایران باشد در مرحله یک هشتم نهایی روبه‌رو شود. روسیه نیز در این گروه به سومین پیروزی خود دست یافت و از سد گواتمالا گذشت.

نتایج بازی های امروز به شرح زیر است: 

لیتوانی۲- کاستاریکا۶

قزاقستان یک- ونزوئلا یک

روسیه ۴- گواتمالا یک

ازبکستان۲- مصر یک

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام جهانی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم به میزبانی کشور تایلند در حال برگزاریست امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت و در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌ها تیم ایران یک با ترکیب حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نویی با نتیجه ۲ به صفر برابر تیم هنگ کنگ ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یکچهارم پایانی شد.    تیم ایران یک پیش از این هم در گروه ۳ مقدماتی مسابقات مقابل تیم‌های ویتنام یک، استرالیا ۲ به برتری رسیده و به عنوان صدر نشین به دور بعد راه پیدا کرده بود.    تیم کشورمان برای رسیدن به نیمه نهایی، امروز به مصاف تیم نیوزیلند ۲ می‌رود.    اما در گروه چهار مقدماتی، تیم ایران دو متشکل از (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) با تیم‌های چین یک، سنگاپور یک و ویتنام دو مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند. ­

دیگر خبرها

  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل