Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@01:40:45 GMT

اقرار به آتش زدن خانه در لایو تلفن همراه + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۷۱۰۳

اقرار به آتش زدن خانه در لایو تلفن همراه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، یک مرد اهل شیکاگو روز پنجشنبه به اتهام آتش زدن عمدی یک خانه مسکونی توسط پلیس دستگیر شد. «ادوارد رابینسون» ۱۹ ساله در پخش زنده یک شبکه اجتماعی از محل آتش سوزی به آتش زدن این خانه اقرار کرد. در ویدئویی که پلیس از رابینسون به دست آورده بود شنیده می‌شود که او می‌گفت: "من در لایو اپلیکیشن هستم و این خانه را آتش زدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

در این ویدئو در حالی که ماموران آتش نشانی در پشت سر او در حال خاموش کردن آتش بودند شعله‌ها و دود ناشی از آتش سوزی در ساختمان سه طبقه در لاودال دیده می‌شود. لحظاتی بعد دوربین برگشته و رابینسون را نشان می‌دهد که شوق و هیجان او از آتش گرفتن این خانه کاملا مشهود است.

بیشتر بخوانید

آخرین لحظات زندگی زن آمریکایی در لایو فیسبوک + فیلم

او در این ویدئو در حالی که فندکی را که از شلوارش بیرون زده بود نشان می‌داد گفت: "سلام. می‌خواهم با همه شما روراست باشم. من فقط این شعله را با فندک داخل جیبم ایجاد کردم. شخصی که در حال ضبط فیلم است عامل این آتش سوزی است." او برای تاکید به ادعای خود دوباره شلوار خود را نشان داده و گفت که من عامل ایجاد این آتش سوزی با این فندک هستم.

بنا به گفته پلیس در لحظه آتش سوزی که در ساعت ۶.۳۰ عصر رخ داد دو زن ۱۶ و ۵۰ ساله در داخل خانه حضور داشتند. رابینسون به اتهام ایجاد آتش سوزی عمدی توسط پلیس دستگیر و اکنون برای وی یک قرار وثیقه ۵۰۰ هزار دلاری تعیین شده است.

پلیس اعلام کرد که هنوز انگیزه این جوان از این اقدام مشخص نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش زدن آتش سوزی عمدی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • همراه پرخرج
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم