Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی بیشه ای روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت بازار مرغ و تخم مرغ در استان مطلوب بوده و با برنامه ریزی ها و نظارت های صورت گرفته قیمت تخم مرغ قیمت پایین آمده است.

وی اضافه کرد: هم اینک هر شانه تخم مرغ به قیمت ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان در بازار عرضه می شود که ما با عرضه این محصول بالاتر از این رقم به عنوان تخلف صنفی برخورد می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشه ای گفت:با توجه به افزایش هزینه مرغداری ها ما قیمت عرف این محصول را در نظر می گیریم تا اینکه سازمان جهاد کشاورزی قیمت نهایی این محصول را به ما اعلام کند.

این مسوول گفت: با توجه به اینکه سازمان بازرگانی دولتی زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفته، کلیه نهاده های کشاورزی از تولید تا مصرف زیر نظر این دستگاه است و ما فقط نظارت می کنیم.

بیشه ای افزود: منتظر هستیم تا سازمان جهاد کشاورزی، نرخ مصوب هر شانه تخم مرغ را به ما اعلام کند تا با عرضه کنندگان بالاتر از این نرخ برخورد کرده و آنها را به تعزیرات حکومتی معرفی کنیم.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در حال حاضر کنترل و نظارت خوبی بر عرضه محصولات داریم و با سازمان جهاد کشاورزی هماهنگ کرده ایم که اگر عرضه بالاتر از نرخ صورت گیرد همه عرضه کنندگان را جریمه می کنیم و با کسی تعارف نداریم.

وی افزود: در حوزه گوشت مرغ نیز در استان هیچ مشکلی نداریم و دیروز معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین از سطح بازار نظارت کردند که مرغ به قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان فراوان بود درحالیکه هنوز در برخی استان ها قیمت این محصول دو نرخی است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین گوشت مرغ تخم مرغ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین گوشت مرغ تخم مرغ سازمان جهاد کشاورزی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی در این استان گفت: طی برگزاری کمیسیون، ۴۵ پرونده تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، میرمحمد غراوی در تشریح جزئیات برگزاری اولین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران که با حضور مدیران کل سازمان‌های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و امور اراضی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۴۵ پرونده مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

وی افزود: پرونده‌های بررسی شده مربوط به درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ۱۶ شهرستان استان تهران بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص پرونده‌های مذکور که مربوط به حوزه اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیر کشاورزی بود، آرا مربوط به هر پرونده صادر شد.

طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از رؤسای سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی، مسکن و شهرسازی، حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 750442

دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان