Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@19:16:46 GMT

دعوا در قهوه خانه قتل مقابل خانه

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۸۵۷۸

دعوا در قهوه خانه قتل مقابل خانه

نزاع بر سر کری خوانی بین چند جوان در یک قهوه خانه با قتل یکی از آنها در مقابل خانه‌اش پایان یافت.

به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت یک بامداد جمعه 26 شهریور مأموران کلانتری 119 مهرآباد در تماس با بازپرس محمد حسین زارعی از قتل مرد جوانی مقابل خانه‌اش خبر دادند.

به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و تیم جنایی راهی محل حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در تحقیقات مشخص شد که مقتول به‌همراه چند نفر از دوستانش عصر پنجشنبه در یک قهوه خانه نشسته بودند که سر کری خوانی و چشم در چشم شدن بین او و چند جوان دیگر که در قهوه خانه نشسته بودند درگیری ایجاد شد. اما با پادرمیانی اطرافیان این درگیری پایان یافت.
با این حال کری خوانی آنها در فضای مجازی ادامه پیدا کرد و این‌بار متهم به قتل و 7 نفر از دوستانش راهی خانه مقتول شدند و درگیری  مقابل خانه مقتول منجر به کشته شدن پسر جوان با ضربات چاقو شده و متهم اصلی نیز اقدام به فرار کرد اما یکی از همدستانش در این میان دستگیر شد.
تحقیقات برای دستگیری قاتل متواری و همدستانش به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مقابل خانه قهوه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل پسر جوان طی درگیری خیابانی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: ۳۰ فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان «لقمان حکیم» از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مرگ مشکوک پسر جوانی را با ضربات چاقو روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: به‌دنبال اعلام این گزارش، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد پسری حدوداً ۱۸ ساله مواجه شدند که براثر ضربه چاقو به گردن به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که پسر جوان در یک نزاع ۳ نفره در تقاطع خیابان «مدرس ولی‌عصر (عج)» تهران قربانی جنایت شده است.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که مقتول به‌همراه دوست خود به‌نام بهنام مشروبات الکلی مصرف کرده بودند، و با یک پسر جوان دیگر در خیابان درگیر شده‌اند اما احتمالاً بهنام سهواً دوست خود را هدف ضربه چاقو از ناحیه گردن قرار داده است، همچنین پسر جوانی که با این ۲ نفر درگیر شده بود و چاقو به‌همراه داشته است، پس از وقوع جنایت از صحنه متواری می‌شود.

سردار گودرزی ادامه داد: بدین ترتیب بهنام خیلی زود بازداشت شد. در ادامه نیز کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم و اقدامات اطلاعاتی، پسر جوانی را که یک طرف درگیری بوده است، شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت همچنین تحقیقات در خصوص دستگیری دیگر متهم فراری پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6100325

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکورصبور در قهوه‌خانه
  • جزئیات اختصاصی از بازداشت متهم پرونده زهره فکور در قهوه‌خانه
  • قتل پسر جوان در درگیری خیابانی
  • قتل پسر جوان طی درگیری خیابانی
  • خودسوزی داماد بعد از جنایت هولناک | اداهای پدر باعث قتل دختر شد
  • خواست پدرزن برای قصاص دامادش
  • این سَم را فقط با یک تلفن درب منزل تحویل بگیرید!
  • قتل مادرخرج در اتوبان همت | چاقوکشی دوستان صمیمی کشته داد + جزئیات
  • بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...