Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ورود پنج کشتی کالای اساسی حامل روغن، جو و گندم در بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: ‌تا پایان شهریورماه ‌این کشتی‌ها در بندر شهید رجایی پهلو‌دهی خواهند شد. - اخبار استانها -

به خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ‌علی‌رضا محمدی‌کرجی‌ران‌‌ در تشریح جزئیات محموله‌های این کشتی‌ها اظهار داشت: این کشتی‌ها شامل دو فروند روغن به مجموع تناژ  71 هزار و 500 تن، یک فروند گندم به تناژ 66 هزار تن و دو فروند جو به مجموع تناژ  135 هزار تن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه بر کشتی‌های یاد شده هم‌اکنون یک کشتی حامل 66 هزار تن ذرت  و کشتی دوم نیز به همین میزان گندم در حال تخلیه کالا و حمل یکسره به استان‌های مقصد هستند.

پهلوگیری 32 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در ‌بندر شهیدرجایی/ 600هزار تن "برنج، روغن‌نباتی، شکر ‌و گندم" وارد ایران می‌شودپهلوگیری 118 فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی/ 6میلیون و 800هزار تن انواع کالا وارد ایران شدپهلوگیری 3 فروند کشتی اقیانوس‌پیمای حامل کالاهای اساسی در بندر‌ امام خمینی/ ‌روغن خام خوراکی به ایران رسید

به گفته مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، بر‌اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده چهار فروند کشتی حامل گندم به مجموع تناژ 276 هزار تن در راه بندرشهید رجایی هستند که تا هفته نخست مهرماه  وارد لنگرگاه  بندرعباس خواهند شد‌.

گفتنی است، طی پنج ماهه امسال تا هفته نخست شهریور ماه جاری؛ با پهلوگیری 32 فروند کشتی یک میلیون و 490هزار و 63 تن کالاهای اساسی ازجمله روغن نباتی، برنج، ذرت، شکر، کنجاله سویا ،کود، گندم و جو در بندرشهید رجایی تخلیه شده است.

بندر شهید رجایی با اختصاص تعداد 6 پست اسکله ویژه کالای اساسی، بهره گیری از تعداد 15 باب انبار مسقف به مساحت130هزار متر مربع با ظرفیت بالغ بر 350 هزار تن، محوطه بارانداز به مساحت 90 هزار متر مربع و ظرفیت 100 هزار تن انواع کالاهای اساسی فله خشک و همچنین تعداد 3 پایانه نگهداری فرآورده های روغن خوراکی به ظرفیت 370 هزار تن یکی از مهمترین مبادی ورودی کالای اساسی کشور به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروند کشتی حامل بندر شهید رجایی کالاهای اساسی هزار تن کشتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اصلاحیه مصوبه هیأت وزیران برنج و روغن خام به لیست کالاهای مشمول دریافت ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی اضافه شد.

در فهرست قبلی دانه‌های روغنی مَشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی بود اما روغن خام در این لیست قرار نداشت که با اصلاحیه صورت گرفته به همراه برنج به این لیست اضافه شد.

کد خبر 6097903

دیگر خبرها

  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد