Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@18:05:27 GMT

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۹۳۱۹

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تأکید بر استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه در راستای احقاق شعار سال اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جدید به‌عنوان تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود و جلب مشارکت، از توانمندی‌های رسانه در استان به‌درستی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش مؤثر رسانه در کنترل و هدایت بحران‌ها به سمت حل مسائل مختلف به ویژه در ایام کرونا گفت: در طی سال‌های اخیر  همواره رسانه‌ها یار و یاور مسؤولان و انتقال‌دهنده مشکلات مردم بودند لذا باید با برگزاری جشنواره‌های مختلف و معتبر ازجمله جشنواره رسانه‌ای ابوذر ضمن ارزش‌گذاری به آثار فاخر از زحمات آنان تقدیر شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با تأکید بر اجرای جشنواره درخور شأن اصحاب رسانه استان گیلان تصریح کرد: امسال برای بهره گیری از ظرفیت کادر مرتبط با فرهنگ و رسانه، در طی دوره‌های متمادی برگزاری جشنواره ابوذر و به‌منظور ارتقای سطح کیفی جشنواره ابوذر و بر اساس بررسی های صورت گرفته محمد حسن‌پور، معاون سابق فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی گیلان به عنوان دبیر هفتمین جشنواره ابوذر گیلان معرفی شد.

به گزارش فارس، محمد حسن پور، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان را در کارنامه سوابق مسؤولیتی خود دارد.

وی هم اکنون رئیس کارگروه فرهنگی اجتماعی مجمع عالی بسیج استان است. از حسن پور ۶ جلد کتاب و هشت مقاله معتبر به رشته تحریر درآمده است؛ وی همچنین سردبیری فصلنامه فرهنگ گیلان و خبرنامه ندای گیلان و دبیری جشنواره ملی فرهنگی امام رضا علیه السلام را در کارنامه خود دارد.

هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان به عنوان بزرگترین رویداد رسانه ای استان روز ۲۱ دی ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر، شهید شاخص سازمان بسیج رسانه و روز قشر بسیج رسانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان جشنواره سازمان بسیج سپاه قدس سردبیری شهید غلامرضا رهبر مهدی پارسا رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دبیرخانه جشنواره استانی هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری مازندران، راه یافتگان گروه‌های نمایشی به مرحله استانی جشنواره را معرفی کرد.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار "این صحنه خانه‌ماست" در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را: سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیات داوران، گروه‌های نمایشی: دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی: ناهید دادخواه از ساری – نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی: محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس- نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی: محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه- نمایش جادوی سیاه به کارگردانی: سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی: رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است