Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه حضور اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، دشمنان ایران و اسلام را در رسیدن به اهداف شوم خود که همان براندازی نظام اسلامی و اشغال کشور بود ناکام گذاشت، برنامه‌های هفته دفاع مقدس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت:حضور اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، دشمنان ایران و اسلام را در رسیدن به اهداف شوم خود که همان براندازی نظام اسلامی و اشغال کشور بود ناکام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فداکاری‌ها و ایثار گری‌های رزمندگان اسلام هیچ گاه نباید فراموش شود. هدف رزمندگان اسلام از حضور در جنگ، دفاع جانانه از حیثیت، ارزش‌ها و تمامیت ارضی ایران و عقب راندن دشمنان از کشور ما بود جوانان عزیز ما باید بدانند که در هشت سال دفاع مقدس شرق و غرب به کمک صدام آمدند و انواع کمک‌های تسلیحاتی و تبلیغاتی، تجهیزاتی را از صدام انجام دادند و حتی سازمان‌های بین الملی هم عکس العمل موثری از خود نشان ندادند و در مقاطعی از رژیم بعث حمایت کردند و یا به عنوان تماشا چی عمل کردند و سکوت اختیار کردند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آن مقطع در قالب سه سازمان ژاندارمری- شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی هم ماموریت امنیت شهر‌ها و جاده‌ها را در داخل کشور بر عهده داشت و هم رزمندگان ناجا به طور مستقیم در بسیاری از عملیات‌ها به عنوان نیروی عمل کننده در خط مقدم مقابل متجاوزان می‌جنگیدند. تقدیم بیش از ۸۰۰۰ شهید در جنگ توسط نیروی انتظامی گویای رشادت و دلاور مردی رزمندگان ناجا است.


سردار بهرامی ادامه داد: ضرورت دارد که آماد کارکنان ناجا و خانواده‌های محترم با تاریخ دفاع مقدس آشنا شوند و خاطرات آن روز‌های شیرین دوباره در سطح یگان‌های ناجا باز گو و زنده شود. فضا سازی محیطی معنوی و انقلابی یگان‌های ناجا، برگزاری جلسات روایتگری و خاطره نویسی، رونمایی از سه جلد کتاب خاطرات رزمندگان نیروی انتظامی، تولید چند مستند و کلیپ با عنوان نقش ناجا در دفاع مقدس و پخش از رسانه ملی و مقر‌های انتظامی تولید محتوای فاخر در ظرفیت‌های فضای مجازی و رسانه ای، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در فضای مجازی، پخش سرود‌ها و نماهنگ‌های دفاع مقدس در اماکن ناجا و مجتمع‌های مسکونی، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران، حضور در گلزار‌های مقدس شهدا از جمله برنامه‌های ناجا در دفاع مقدس خواهد بود. لازم به ذکر است که کلیه برنامه‌ها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله گزاری اجتماعی اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان عقیدتی رزمنده دفاع مقدس دشمن سازمان عقیدتی سیاسی ناجا دفاع مقدس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند

در آستانه روز بزرگداشت مقام معلم و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، همایش حکمت مطهر در سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این همایش گفت: آمریکایی‌ها تصور چنین انتقام سختی را از سوی جمهوری اسلامی را نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی اضافه کرد: در اسلام ناب محمدی، معلم و تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای دارد و بر احترام به شأن و مقام و منزلت معلم تاکید شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب اظهار کرد: متاسفانه جای کتاب زندگی نامه شهدا در نمایشگاه خالیست.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه یکی از افتخارات این انقلاب شهید لشگری بود، افزود: تمام دستاورد‌ها و موفقیت‌های امروز سپاه مرهون خون پاک شهدایی همچون لشگری، بابایی و سایر شهداست.

وی عزت اسلام را مدیون خون شهدا از صدر اسلام تا امروز دانست و گفت: پیوند و ارتباط با شهدا باید افزایش یابد تا در مسیر درست گام برداریم.

در پایان این مراسم از معلمان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند