Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:41:44 GMT

شلاق منصوریان بر بدن بازیکنان صنعت نفت (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۹۷۰۰

تمرینات تیم صنعت نفت آبادان از امروز شکل جدی‌تری به خود گرفت.

به گزارش “ورزش سه” صنعت نفت آبادان آخرین تیمی بود که تکلیف سرمربی خود را مشخص کرد و با انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی گام مهمی برای حضور قدرتمند در لیگ برتر برداشت.

 

طبیعتا انتخاب دیرهنگام سرمربی باعث شروع تاخیر در شروع تمرینات آبادانی‌ها شده و حالا آن‌ها از باقی تیم‌های لیگ برتری، دو الی سه هفته عقب‌تر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن مشکلات سخت مالی باعث شده تا نفت حضور حداقلی در فصل و انتقالات داشته باشد و به جرات می‌توان گفت از این نظر هم توان رقابت با بسیاری از تیم‌های لیگ را ندارد.

 

با این حال منصوریان از صبح امروز تمرینات فشرده بدنسازی را برای بازیکنان تیمش در نظر گرفته است. بازیکنان صنعت نفت از ساعت ۸ صبح با حضور در زمین چمن ورزشگاه پیروز، به انجام تمرینات سخت هوازی و بدنی پرداختند و در تمرین نوبت بعد از ظهر کارهای تاکتیکی را انجام می‌دهند. طلایی پوشان تا انتهای هفته در آبادان تمرین می‌کنند و سپس برای برگزاری اردو راهی پایتخت می‌شوند.

 

 

 

 

صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان روز آینده از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف استقلال آبی پوش ملاثانی می‌رود و مورایس در این مسابقه چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

یکی از این بازیکنان محمد دانشگر است که در مصاف با صنعت نفت در آبادان دچار مصدومیت از ناحیه کتف و دررفتگی شد و از آن مسابقه تاکنون شرایط حضور در تمرینات گروهی را نداشته است.

با این حال از همان روزهای ابتدایی مصدومیت شوق بازگشت به ترکیب در دانشگر دیده می‌شد و او در آخرین مصاف طلایی پوشان اصفهانی که مقابل ملوان برگزار شد، همراه تیم به انزلی سفر کرده بود تا اشتیاق خود را از بودن کنار تیم نشان بدهد.

تصویری از دانشگر در آخرین تمرین سپاهان منتشر شده که نشان می‌دهد او در تمرین تیم حضور دارد و در حال انجام کار با توپ است تا امیدواری هواداران سپاهان نسبت به بازگشت این بازیکن در هفته‌های حساس پایانی لیگ برتر و جام حذفی افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات