Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: فرزندان باید برای رانندگی سن لازم را برای اخذ گواهینامه داشته باشند. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ صبح امروز رابعه جوانبخت در خصوص رسیدن سن قانونی و داشتن و اخذ گواهینامه‌های لازم برای وسیله نقلیه در حین تردد توضیح داد.
جوانبخت کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: موتورسیکلت‌هایی وجود دارند که به ظاهر جثه‌ای کوچک دارند، ولی برابر آیین نامه موتورسیکلت‌ها تا ۲۰۰ سی سی احتیاج به گواهینامه دارند یعنی گواهینامه موتورسیکلت از صفر تا ۲۰۰ سی سی را پوشش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جوانبخت گفت: شاید ابعاد این موتورسیکلت‌ها کوچک باشد، ولی بیشتر این موتور‌ها برای تفریحگاه‌ها و پارک‌ها و اماکن اینچنینی تعریف شده اند و جای آن‌ها در معابر شهری که انواع وسایل نقلیه با ابعاد مختلف و کاربری‌های مختلف و متفاوت حضور دارند نیست و تردد ان‌ها بسیار خطرناک می‌باشد.
وی گفت: این موتورسیکلت‌ها به خاطر ابعاد کوچکی که دارند خیلی از رانندگان وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین ان‌ها را نمی‌بینند و اصلا رویت نمی‌کنند برای همین شاهد اتفاقات خطرناک هستیم و متاسفانه تصادفات زیادی هم اتفاق می‌افتد.   بیشتر بخوانید: واژگونی موتورسیکلت در بزرگراه صیاد
وی اشاره نیز به این پدیده جدید داشت و افزود: خرید این موتورسیکلت‌های کوچک برای کودکان واقعا پدیده ارزشمندی نیست و والدین گرامی با این خرید آینده کودکان و فرزندان خود را بخطر می‌اندازید.

جوانبخت بیان داشت: نمی‌خواهیم در ابتدای وقت کام والدین و بینندگان عزیز را تلخ کنیم، ولی اگر ایشان سری به دادگاه‌ها و دادسرا‌های ویژه اطفال بزنند آنجا با والدینی مواجه می‌شوند که از تصمیم‌های اشتباهی که در این خصوص گرفته اند بشدت پشیمان هستند و ما دوست نداریم که برای هیچ یک از افراد جامعه بویژه کودکان و نوجوانان ما اتفاقات اینچنینی و تلخ روی دهد.
وی توصیه کرد که والدین عزیز احساسی تصمیم نگیرند و از وقوع تصادفات پیش بینی و پیشگیری داشته باشند و والدین باید این مسئولیت را بپذیرند که اگر قرار است هدیه‌ای مانند وسیله نقلیه و موتورسیکلت را بگیرند باید سن قانونی فرزندشان برای رانندگی رسیده باشد و گواهینامه‌های لازم برای آن اخذ گردیده تا مهارت لازم برای راندن را کسب کرده باشد چرا که اگر آن گواهینامه لازم اخذ نگردد بیمه‌ها هم در هنگان حادثه پوشش لازم را ندارند و ما شاهد ضرر‌های هم مالی و هم معنوی را شاهد هستیم.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور موتورسیکلت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور موتورسیکلت موتورسیکلت ها پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان

سردار مهدی حاجیان شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه این شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان کرد.

سردار حاجیان بیان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت و افراد قاچاقچی از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه طی سال جاری است.

کد خبر 6097228

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران | یک میلیون و ۲۵۰ موتورسوار گواهینامه ندارند
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!