Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:29:35 GMT

حضور غافلگیرکننده تارتار در کلاس مربیگری (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۰۷۷۲

مهدی تارتار که پیش‌تر مدرک پروفشنال خود را دریافت کرده بود، روز گذشته میهمان کلاس مربیگری A شد.

به گزارش "ورزش سه"، کلاسهای مربیگری در کمپ تیمهای ملی در جریان است و مربیان مختلف از نسل جدید فوتبال ایران در این کلاس حضور دارند و با پیراهن‌های مارک AFC در این کلاس حاضر می‌شوند تا پیش از آغاز لیگ بیست و یکم مدرک A خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بین روز گذشته مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن حضوری غافلگیرکننده در میان این مربیان داشت و برای دقایقی با آنها خوش و بش کرد. تارتار که به همراه ذوب اهن در تستهای پزشکی فصل جدید شرکت کرده بود، برای دقایقی با دیگر میهمان کلاس یعنی مهدی مهدوی کیا صحبت کرد و به خوش و بش با او پرداخت.

 

سرمربی ذوبی‌ها که از سال 1388 در سطح اول فوتبال ایران سرمربیگری می‌کند، پیش از این مدرک پروفشنال خود را دریافت کرده بود و حالا آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر با تیم تازه خود می‌شود.

 

 

تیم امید ایران مهدی تارتار (سرمربی) ذوب آهن اصفهان مهدی مهدوی کیا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن اصفهان مهدی مهدوی کیا سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام لیست سی نفره تیم ملی والیبال توسط موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال خبری از انصرافی های تیم ملی نیست.

سید محمد موسوی، محمد فلاح و مهدی مرندی که از حضور در اردوی تیم ملی والیبال انصراف داده بودند، از لیست جدید حذف شدند و امیر غفور نیز احتمالا به دور از هیاهوهای مجازی انصراف خود را از تیم ملی به گوش اعضای کادر فنی رساند تا او نیز از لیست حذف شود.

این احتمال وجود دارد از سی نفری که توسط موریسیو موتا پائز به تیم ملی برای لیگ ملتهای والیبال معرفی شده‌اند باز هم بازیکنانی از حضور در تیم ملی انصراف بدهند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای لیگ ملتهای والیبال این بازیکنان هستند:

میلاد عبادی‌پور، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانا

دیگر خبرها

  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ