Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@10:58:17 GMT

وقتی پرویز برای استقلال گل می‌زد کجا بودید؟

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۰۹۴۵

وقتی پرویز برای استقلال گل می‌زد کجا بودید؟

پیشکسوت استقلال به حمایت از پرویز مظلومی بعد از اتفاقات بازگشت این تیم از امارات پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی با انتقاد از اتفاقاتی که در فرودگاه و در زمان بازگشت کاروان استقلال و انتشار ویدئویی از پرویز مظلومی شکل گرفت پرداخت. مرفاوی که در ابتدای فصل گذشته به عنوان عضو کادرفنی محمود فکری در این تیم فعالیت داشت، در ادامه با جدایی فکری او نیز به کارش پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرفاوی درباره استعفای احمد مددی از مدیرعاملی استقلال بعد از هجمه‌‎هایی که شکل گرفت گفت:  به هر حال تصمیمی بوده که مدیریت باشگاه گرفته و شاید برای این کار خودشان دلیل و منطق داشته‌اند. ایشان مخالفانی در باشگاه استقلال داشت و آنطور که من از مصاحبه ایشان دیدم شرایط برای ادامه همکاری مناسب نبوده است.

 

وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: این روزها شرایط استقلال بسیار ناراحت‌کننده است؛ هر روز یک خبر جدید در خصوص این تیم شنیده می‌شود. امیدوارم هواداران بیشتر از گذشته صبور باشند. لیگ ایران تمام شد و باید از نو برنامه‌ریزی کنیم. استقلال این روزها بیشتر از گذشته به آرامش نیاز دارد تا بتواند شرایط خوبی را در آینده دنبال کند.

 

 

مرفاوی درباره بی‌احترامی‌هایی که به مظلومی شده نیز این چنین واکنش نشان داد: چرا پیشکسوتان استقلال در مقابل این اقدام سکوت کرده‌اند؟ اگر امروز به مظلومی توهین شده است فردا هم به منِ نوعی توهین خواهد شد. زمانی که مظلومی برای استقلال گلزنی می‌کرد خیلی از همین افراد هنوز به دنیا نیامده بودند. باید تحت هر شرایطی احترام پیشکسوت و کسانی که روزی برای این باشگاه زحمت کشیده‌اند حفظ شود. اگر انتقادی وجود دارد باید در احترام بازگو شود و هیچکس حق بی احترامی ندارد. 

 

مربی سابق استقلال درباره شرایط فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم نیز گفت: فرهاد بازیکن من بوده و امیدوارم در استقلال موفق شود. او این روزها درگیر حاشیه‌های زیادی شده و امیدوارم بتواند هرچه زودتر تمرکزش را به دست بیاورد.همان‌طور که گفتم هواداران باید امسال باید نسبت به فصول گذشته صبورتر باشند و بگذارند تیم روی غلطک بیفتد. من مطمئنم بازیکنان و کادر فنی این تیم دوست دارند امسال یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر باشند.

 

مرفاوی در پایان درباره عملکرد بازیکنان جدید این تیم گفت: این بازیکنان با نظر سرمربی جذب شده‌اند و قطعا در طول فصل به کمک وی خواهند آمد. امسال یکی از معدود سال‌هایی است که فرهاد مجیدی خودش روی حضور بازیکنان جدید نظارت داشته است و قطعا این تیم امسال حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

پرویز مظلومی (سرپرست) صمد مرفاوی (سرمربی) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرویز مظلومی سرپرست صمد مرفاوی سرمربی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده از معدود فوتبالیست‌های تبریزی است که در لیگ برتر حضور دارد و خارج از تیم تراکتور فوتبال حرفه‌ای خود را دنبال می‌کند. او روز گذشته یک گل در ضربات پنالتی وارد دروازه پرسپولیس کرد و یک بار هم در دقیقه 120 دروازه قرمزها را گشود تا نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد.

حالا نقی‌زاده در گفتگو با تسنیم ادعای جالبی مطرح کرده و می‌گوید هیچ بازیکنی به اندازه او دروازه دو تیم سرخابی را باز نکرده است: من چهار گل به پرسپولیس و چهار گل به استقلال زده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که هشت گل به این دو تیم زده باشد. این برای من یک دستاورد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم.

اشاره او به گل‌هایی است که با پیراهن گسترش فولاد و سیاه جامگان وارد دروازه استقلال کرده و در سالهای گذشته نیز با آلومینیوم اراک موفق شده چهره یک بازیکن گلزن را به این دو تیم نشان دهد.

البته شاید این ادعای او با پاسخ سایر بازیکنان هم مواجه شود، آنهایی که احتمالا مدعی گل‌های بیشتر به پرسپولیس و استقلال هستند و به این سادگی حرف نقی زاده را قبول نخواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)
  • ویدئوی پرویز پرستویی از پسران خاوری همه را شوکه کرد + ویدئو