Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس گفت :تامین فضای صنعتی از جمله ملزومات برای توسعه شهرستان مرودشت است و در این راستا می توان از پساب برای تامین آب مورد نیاز صنعت بهره گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، دکتر عنایت اله رحیمی در مراسم بهره برداری از  طرح آبرسانی به شهرستان مرودشت با گرامی داشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و با تقدیر از دست‌اندرکاران این طرح  گفت: با اجرای این طرح آبرسانی بخش اعظمی از مشکلات آب شرب شهرستان مرودشت حل می شود و این طرح مناطق مختلف شهرستان را زیر پوشش قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی از اجرای بیش از 100 میلیارد ریال طرح آبرسانی در شهرستان مرودشت خبر داد و افزود : اولویت اول ما در فعالیت های عمرانی استان تامین آب شرب بوده و در این راستا‌، توزیع عادلانه خدمات مورد تاکید ما است.  نماینده عالی دولت در استان فارس خاطر نشان کرد : طرح انتقال آب از خلیج فارس، انتقال  آب از سد سلمان به شهرستان جهرم، انتقال آب از  سد رودبال به  شهرستان های داراب و زرین دشت، انتقال آب از سدرود بال به  شهرستان فسا و انتقال آب از سد ملاصدرا به صفاشهر از جمله فعالیت های موفق در این خصوص به شمار می‌رود.  استاندار فارس اجرای شش سد در چند سال گذشته را از جمله توفیقات دولت در فارس عنوان کرد و گفت : تکمیل سه طرح شهری فاضلاب از جمله فعالیت های موفق در این حوزه است و همچنین عملیات اجرایی فاضلاب در  سه شهر نیز در حال اجراست.  رحیمی با بیان اینکه شهرستان مرودشت استحقاق فعالیت های عمرانی بیشتری را دارد اظهار داشت: تامین فضای صنعتی از جمله ملزومات برای توسعه شهرستان مرودشت است و در این راستا می توان از پساب برای تامین آب مورد نیاز صنعت بهره گیری کرد.  گفتنی است این طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال و با خرید و نصب پنج دستگاه پمپ و برق رسانی به طول 2 هزار متر، آب بیش از 40 هزار خانوار را تامین می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس شهرستان مرودشت انتقال آب طرح آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود

فرماندار ساری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان گفت: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت_ شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شورا واقع در تالار مرکزی ساری با تاکید بر رساندن جایگاه شهر ساری به رتبه نخست استانی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری این پروژه‌ها با تلاش اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران شهرستان ساری بوده است.

فرماندار ساری گفت: ما می‌توانیم با همت مضاعف مدیران شهری و اعضای شوراهای شهری و روستا و همچنین کمک نماینده دولت با تخصیص اعتبارات ملی اکثر پروژه‌های بر زمین مانده را به بهره‌برداری برسانیم.

نوبخت با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه بالای این شهرستان در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از استاندار مازندران خواستاریم تا تلاش کنند که مرکز استان به جایگاه اصلی خودش برسد.

این مسئول یادآور شد: بنا داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان مانند علما و مدیران شهری و استانی و نخبگان، ساری را به رتبه نخست برسانیم.

کد خبر 748549

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس