Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی کاظمی روز یک‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت سه هزار و ۳۲۹ مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی شهرستان ماکو انجام که ۲۲۰ واحد متخلف شناخته شدند.  

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو ادامه داد: گرانفروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه، درج نکردن قیمت، کم فروشی و صادر نکردن اخفا و امتناع از عرضه کالا از جمله تخلفات این واحدهای صنفی در ماکو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: همچنین گشت مشترک با فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اداره اماکن عمومی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در این مدت انجام شده‌ که این روند همچنان ادامه دارد.

کاظمی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله گرانفروشی، کم فروشی، صادر نکردن فاکتور و موارد دیگر با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند و از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۱ مورد شکایات و گزارشات مردمی دریافت شده است.

وی همچنین به بازرسی از واحدهای نانوایی این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: ۹۰۶ مورد بازرسی صورت گرفته که منجر به تشکیل ۱۴۹ فقره پرونده تخلف شده است.

وی گفت: ارزش ریالی پرونده متشکله در این خصوص بیش از یک میلیارد و ۵۳۰میلیون ریال بوده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو همچنین از تشکیل پرونده های قاچاق در این مدت به ارزش حدودی چهار میلیارد و ۷۱۰میلیون ریال نیز در این شهرستان خبر داد.

شهرستان ماکو با بیش از ۱۰۰هزار نفر جمعیت در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی نانوا ماکو اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی نانوا وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی نانوا ماکو اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: تا امروز، هفتم اردیبهشت نزدیک ۹ میلی‌متر بارش تجمعی در سطح استان نازل شد و در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به‌طور متوسط، ۲۰۳ میلی‌متر باران در فارس باریده است. سال آبی از آغاز مهر هر سال تا پایان شهریور سال بعد محاسبه می شود.

سیاوش بهروز افزود: بارندگی‌های بهاری مجموع حجم آب پشت سد‌های در حال بهره‌برداری استان فارس را به ۴۰ درصد رساند.
وی با اشاره به ثبت بارندگی در ایستگاه‌های مختلف گفت: بیشترین بارش طی فعالیت سامانه ب اخیر که آغاز آن از ۳۱ فروردین ثبت شده به ترتیب در شیراز با ۳۶ میلی‌متر، سوریان با ۳۳ میلی‌متر، صفاشهر با ۲۸.۵ میلی‌متر و اقلید با ۲۸ میلی‌متر بوده است.
بهروز ادامه داد: تاکنون تنها ۷۰ درصد از میانگین بلند مدت بارندگی استان محقق شده است، لذا صرفه‌جویی در همه بخش‌های مصرفی آب شامل آشامیدنی و بهداشت، صنعت و خدمات و به‌خصوص کشاورزی توصیه می‌شود.

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی