Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به آزادسازی ۲۰ زندانی جرائم غیر عمد در هفته دفاع مقدس، گفت: ۳ هزار عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در استان البرز برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  سردار  علیرضا حیدر نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء دفاع مقدس و مدافعان عرصه سلامت ، اظهار داشت: دوران 8 سال دفاع مقدس یادآور مجاهدت‌های خالصانه رزمندگان کشور و خلق  رشادت‌ها و حماسه‌های بی بدیل توسط شهدا، جانبازان، اسرا و جواندان تبرد حق علیه باطل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجاهدت‌ها در دفاع مقدس برای حفظ و صیانت  انقلاب اسلامی و معجزه قرن اخیر است. 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به اینکه رشادت‌های جبهه مقاومت در جنگ تحمیلی جلوه‌هایی از مکتب عاشورا و کربلا است، عنوان کرد: ایثارگران جان خود را در راه دفاع از کیان انقلاب اسلامی فدا کردند، این دفاع نه به کثرت و نه به ادوات بود بلکه از نهضت کربلا نشات گرفته است. 

وی اذعان داشت: دفاع مقدس به ما نشان داد برای بقا در میدان نبرد باید ایستادگی و مقاومت  کرد زیرا کشورهایی که ضعیف باشند و بدون مقاومت پیش روند، از بین خواهند رفت.
سردار حیدرنیا با بیان اینکه امروزه حرکت مسئولان به موازات جامعه به خاطر فرهنگ ایثار دفاع مقدس است ، ابراز کرد: دفاع مقدس، فرهنگ مردم برای مردم و ایثار است، اگر مسئولان از برای مردم دور شدند دلیلش دوری از فرهنگ دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه هر کشوری ایمان و ایستادگی قوی داشته باشد، استکبار در مقابلش نابود می‌شود، گفت: گرامیداشت دفاع مقدس معطوف به زمان نیست بلکه در کل سال معنا می شود.

دانش‌آموزان و دانشجویان محور اصلی تمام برنامه‌های هفته دفاع مقدس یزد هستندبیش از 300 برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان کرمان برگزار می‌شودبرگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی هفته دفاع مقدس ارتش

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز توضیح داد بیش از 3 هزار عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در استان البرز برگزار می‌شود ، تصریح کرد: از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزاری آیین کلنگ زنی هزار واحدی مسکن کارکنان در راستای مسکن‌ملی، تجلیل از 15 هزار پیشکسوتان دفاع مقدس در تالار نژاد فلاح کرج، رژه موتور سواران نیروهای مسلح استان البرز و برگزاری رزمایش مواسات و همدلی است.

وی ادامه داد: در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه ، توزیع 11 هزار 200 بسته کمک مومنانه و 2 هزار و 500 بسته لوازم التحریر برای مناطق محروم، آزادسازی 20 نفر از جرایم غیر عمد بالخصوص و تهیه 40 سری جهیزیه در ابتدای ماه ربیع الاول انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس دفاع مقدس استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، تجلیل از آموزگاران نمونه، برگزاری شب شعر و موسیقی خلیج فارس و نشست علمی چگونگی احیای مکتب فرهنگی هنری خلیج فارس بخشی از ویژه برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس در قشم است.
محمد غفاری افزود: آغاز به کار دانشگاه هنر شعبه قشم و مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم و رونمایی از انیمشن دانش آموزان درباره اسطوره‌های خلیج فارس و پخش مستند زندگی‌نامه سدیدالسلطنه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

بیشتر بخوانید؛ برافراشتن پرچم ایران در عمق ۱۰ متری آب‌های خلیج فارس
وی گفت: بمناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم، ویژه برنامه‌ای با حضور ۷۰۰ تن از آموزگاران با هدف تجلیل از ۱۱۰ معلم نمونه و آموزگاران بازنشسته برگزار می‌شود.
دهم اردیبهشت در تاریخ رسمی کشورمان به عنوان سالروز حمله جوانمردانه سربازان و سرداران نامدار ایرانی به متجاوزان پرتغالی و آزاد سازی جزایر مهم خلیج فارس از اشغال آنان، به عنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری