Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گزارش رویترز کمبود نیرو و امکانات در بسیاری از ایالات آمریکا، سبب هشدار بیمارستان‌ها در خصوص جیره‌بندی امکانات و شیفت‌بندی نیروها برای رسیدگی به همه بیماران شده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در بسیاری از ایالت‌های آمریکا در این هفته در کنار کمبود نیرو و امکانات، فشار زیادی را به بیمارستان‌ها و کارکنان آن‌ها تحمیل کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و این کمبود نیرو و امکانات، علی رغم کاهش تعداد بستری ها در سطح ملی، همچنان سبب هشدار بیمارستان‌ها در خصوص  جیره بندی امکانات و شیفت‌بندی نیروها برای رسیدگی به همه بیماران شده است. به گفته‌ی کمیته اجرایی مرکز پزشکی آلاسکا، هجوم افراد مبتلا آنقدر زیاد است که بزرگترین بیمارستان ایالت دیگر قادر به ارائه مراقبت‌های ویژه حیاتی به همه بیماران کرونایی نیست.

بیشتر بخوانید: حدود ۲۰۰۰ نفر دیگر در تنها یک شبانه‌روز قربانی کرونا در آمریکا شدند

در روز جمعه، اتحادیه بیمارستان‌های آمریکا برای اعضای خود وبیناری برگزار کرد که در آن، با اشاره به جهش ۲۰۰% درصدی درخواست‌ها برای اکسیژن، شیوه‌های حفظ آن توضیح ‌داده شد.

با وجود آن‌که در میان بستری‌ها افرادی هم پیش از این واکسن را دریافت کرده بودند، اما قریب به اتفاق این بیماران، واکسینه نشده بودند.

در برخی از ایالت‌های این کشور اتاق‌های اضطراری در بیمارستان‌ها به قدری پر هستند که پزشکان برای دیگر بیماران خود به دنبال اتاق و امکانات می‌گردند.  کمبود شدید نیرو در این بیمارستان‌ها سبب تاخیر در مراقبت‌های غیر اضطراری شده است. در پاره‌ای از موارد نیز بیمارستان‌های کوچک به دلیل کمبود جا بیماران کرونایی خود را به بیمارستان‌های بزرگ می فرستند.

بنا بر تحلیل اطلاعات ایالتی و ملی آمریکا توسط رویترز، در هفته‌های اخیر اخیر نزدیک به دو هزار آمریکایی در روز به خاطر کوید-۱۹ جان خود را از دست دادند و روزانه  حدود ۱۵۰هزار مورد جدید ابتلا به کرونا گزارش شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان آمریکا ویروس کرونا اخبار کرونا نیرو و امکانات بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • کمبود انسولین در بریتانیا بحرانی شد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری