Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:56:31 GMT

«چالش‌های طراحی لباس برای تولید» بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۱۶۸۲

«چالش‌های طراحی لباس برای تولید» بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه چهارمین جشنواره طراحی مد و لباس دیبا در نظر دارد، تا همزمان با آغاز مراحل هشت‌گانه این جشنواره، نشست‌هایی آموزشی را برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این نشست‌ها با توجه به ملاحظات مربوط به همه‌گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین و از طریق صفحه اینستاگرام جشنواره در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین نشست از این مجموعه در تاریخ ۲۹ شهریورماه و با موضوع «چالش‌های طراحی لباس برای تولید» و با حضور الناز حدیدی، مدرس دانشگاه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۲۰ روز دوشنبه، ۲۹ شهریورماه، از طریق لایو اینستاگرامی صفحه دبیرخانه جشنواره دیبا به آدرس http://instagram.com/jdmod.ir این نشست آموزشی را دنبال کنند.

چهارمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا به همت جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک تهران و همچنین با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر درحال برگزاری است و نمایشگاه این دوره از جشنواره ۲۰ تا ۲۳ مهرماه در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران مدکس اتحادیه پوشاک برگزار خواهد شد.

کد خبر 5308323

منبع: مهر

کلیدواژه: طراحی لباس مد و لباس تازه های نشر ترجمه انتشارات سوره مهر اربعین 1400 تجدید چاپ هفته دفاع مقدس فلسفه دفاع مقدس جنگ تحمیلی معرفی کتاب انجمن آثار و مفاخر فرهنگی اربعین حسینی نشر پرتقال ادبیات کودک و نوجوان نقد کتاب مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس اداره ورزش و جوانان سلماس گفت:این مسابقات  با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی و فراهم کردن موقعیتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت و در کنار هم بودن خانواده‌ها برگزار می‌ شود.

اسماعیل پور گفت:  مقرر است مسابقات اسب‌دوانی و جشنواره شوی اسب شمالغرب کشور در آینده نزدیک در شهرستان سلماس برگزار شود.

او  افزود:  تمامی سوارکاران می‌توانند در این مسابقه و جشنواره شرکت و علاقمندان و خانواده‌ها نیز از آن دیدن کنند.

دیگر خبرها

  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران