Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: هر گاه مجموعه بسیج دانشجویی بسیج اساتید و بسیج کارکنان پای کار آمدند، آن کارها اثربخشی بیشتر و بهتری خواهد داشت و نمود اجتماعی آن هم در جامعه پررنگتر خواهد بود.

دکتر محسن مرادی در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با بیان اینکه یکی از کارکردها و وظایف اصلی دانشگاه که در سال‌های اخیر مورد توجه مسئولان بوده، کارکرد تربیتی و فرهنگی دانشگاه است، اظهار کرد: در این مسیر دانشگاه نیازمند بازوان توانمندی است که این بازوان می‌تواند رسیدن به اهداف را تسریع کرده و اثربخشی فعالیت‌ها را نیز افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیج دانشجویی در سابقه چندین ساله فعالیت‌های خویش برگ‌های زرینی را در عملکرد فرهنگی و تربیتی دانشگاه بر جای گذارده و موجب ارتقای برند فرهنگی و مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی شده است.

وی افزود: اعتقاد دارم اگر دانشگاه در زمینه فرهنگی بتواند فعالیتی فاخر و ماندگار انجام دهد، قطعا دستیابی به رسالت‌های دانشگاه امکان‌پذیرتر خواهد بود و اقبال عمومی به دانشگاه افزایش می‌یابد. تجربه نشان داده موسسات آموزشی که در زمینه فرهنگی سرمایه‌گذاری می‌کنند، جذب دانش‌آموز و دانشجوی بیشتری دارند؛ نمونه بارز این موسسات مدارس امام رضا(ع) و مدارس سماست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: از همه اعضای بسیج‌ دانشجویی خاضعانه کمک می‌خواهم که در اعتلای نام دانشگاه و فرهنگ‌سازی جامعه هدف آن به ما کمک کنند. طبیعتا فرایندها و ساختارهای دانشگاه باید به گونه‌ای بهبود پیدا کند که این کمک‌ها تسهیل شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، رضا سمرقندی به عنوان فرمانده جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد معرفی و از زحمات محمدرضا نوروزی فرمانده سابق این پایگاه قدردانی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامي بسيج دانشجويي تودیع و معارفه استانی سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، در این بیانیه آمده است: به دنبال جنایت‌های فجیع رژیم اشغالگر قدس و صهیونیزم جهانی در نسل کشی مردم مظلوم و مقتدر غزه، موجی از محکومیت این عمل شنیع، سراسر جهان به ویژه دانشگاه‌های آمریکا و اروپا را فرا گرفته و اساتید و دانشجویان حقیقت طلب و آزادیخواه در اکثر دانشگاه‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه، کانادا و ایتالیا به پا خواسته و خواستار پایان دادن به این جنایات در حق مردم بیگناه فلسطین و غزه شده و از دولت‌های خود خواسته اند که از حمایت رژیم کودک کش اسرائیل دست بردارند.   اساتید بسیجی خراسان رضوی آورده اند: در حوادث اخیر در غزه و فلسطین، ارزش‌های دروغین غرب مانند دموکراسی، آزادی بیان، حقوق بشر، احترام به زن، حرمت اماکن آموزشی و بهداشتی و بیمارستان‌ها و استاندارد‌های دوگانه آنان زیر سوال رفت و معلوم شد که اینها شعاری بیش نبوده است و آزادیخواهان جهان به ویژه اساتید و دانشجویان آمریکا و اروپا و سایر کشور‌ها متوجه شدند که ابرقدرت‌ها از این مفاهیم استفاده ابزاری میک رده اند و دولتمردان آنها در عمل اعتقادی به این ارزش‌ها نداشتند.   در این بیانیه آمده است: لیبرال دموکراسی و صهیونیزم جهانی همچون سوسیال دموکراسی در مسیر افول و نابودی قرار گرفته و علایم این افول و نابودی در جای جای آمریکا و اروپا و منطقه کاملاً مشهود است.   اساتید بسیجی خراسان رضوی در این بیانیه تصریح کرده اند: ما اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد ضمن حمایت کامل از قیام و فریاد‌های ضد ظلم اساتید و دانشجویان دانشگا‌های آمریکا و اروپا، از آنان می‌خواهیم تا با بازخوانی پیام‌های امام خامنه‌ای به عموم جوانان اروپا و آمریکای شمالی که در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ خطاب به آنان صادر کرده، بیش از پیش با اسلام و قرآن و آموزه‌های انسانی و اخلاقی پیامبر اسلام آشنا شده و تا نابودی غده سرطانی اسرائیل و کفر و استکبار جهان از پا نشینند.

دیگر خبرها

  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد