Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران علیرضا اتابک در جلسه ستاد مبارزه با کرونا گچساران اظهار کرد: با تلاش بسیار کادر درمان در راستای تزریق واکسن و رعایت پروتکل از سوی شهروندان خوشبختانه گچساران از قرمز به رنگ نارنجی کرونایی تبدیل شد.

وی بیان کرد: با وجود رنگ نارنجی نباید از حساسیت ها در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه باید مانند گذشته به جد پروتکل ها رعایت شود، تصریح کرد: بازاریان می توانند از فروش اجناس خود به کسانی که ماسک نمی زنند ، خود داری کنند تا ماسک زدن به یک فرهنگ تبدیل شود.

اتابک عنوان کرد: فاصله بین رنگ نارنجی و قرمز بسیار کم می باشد و با ساده انگاری و رعایت نکردن پروتکل ها دوباره شاهد بیمار شدن و از دست رفتن ب خی از همشهریان ‌خود خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه عده ای با سیاه نمایی نمک به زخم کادر درمان می پاشند،گفت: جا دارد از  زحمات کادر درمان تقدیر کرد و تجمعات باید مدیریت شود وگرنه مجددا وارد پیک خواهیم شد.

اتابک اظهار کرد: گچساران به دلیل ترانزیتی بودن و وجود شرکت نفت، پتروشیمی و سد چم شیر و تردد نیروهای آنها آسیب پذیر ت  از دیگر شهرستانهای استان می باشد.

فرماندار گچساران خاطر نشان کرد: بیش از ۹۵ درصد از فرهنگیان شهرستان و ۹۰ درصد افراد شاغل در سد چم شیر واکسن کرونا را دریافت کردند.

اتابک بیان کرد: به فصل بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید نزدیک‌می شویم و باید در حد توان از شروع مجدد پیک جلوگیری کنیم.

وی افزود: شهروندانی که هنوز طبق سنین جامعه هدف واکسن کرونا را دریافت نکردند هرجه زودتر برای تزریق واکسن اقدام کنند.

کهزاد ی مدیر داخلی بیمارستان شهید رجایی گچساران با عنوان اینکه شاهد کاهش آمار بستری بیماران کرونایی در مراکز درمانی شهرستان هستیم، در این جلسه اضافه کرد: ۵ بخشی که در بیمارستان شهید رجایی به بخش بیماران کرونایی اختصاص داده شده بود به یک بخش کاهش یافته است.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند عمل های درمانی خود را که تعویق انداخته بودند با خیال راحت در بیمارستان شهید رجایی انجام دهند.

کهزادی گفت: اگر شخصی به کرونا مبتلا شد سریعا به مراکز درمانی مراجعه کند تا تحت درمان قرار گیرد.

سعادت اله عزیزی جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران نیز در این جلسه عنوان کرد: سپاه در کنار کادر درمان در راستای سرعت بخشیدن به واکسناسیون و جبهه مبارزه با کرونا حضور دارد.

وی اظهار کرد: محل واکسناسیون تجمیعی مصلای گچساران به دستگاه نوبت دهی و بارکد خوان نیاز دارد.

دکتر سعید سینایی نژاد معاونت درمان و رئیس بیمارستان بعثت نفت گچساران خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تلاش و همت کادر درمان و رعایت شهروندان و تزریق واکسن شاهد کاهش آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در شهرستان هستیم.

وی گفت: در حال حاضر ۴ بیمار کرونایی در بیمارستان بعثت نفت گچساران بستری هستند.

سینایی نژاد بیان کرد: انجام تست از افراد مشکوک به کرونا و درمان سرپایی بیماران مبتلا به این ویروس در بیمارستان بعثت نفت گچساران کاهش محسوسی داشته است.

ارسلان خادمیان جانشین فرمانده انتظامی گچساران ادامه داد: طرح محدودیت تردد شبانه به غیر از شهرهایی که مراکز واکسناسیون شبانه روزی دارند در دیگر نقاط برقرار است.

وی افزود: طبق دستورات ابلاغ شده کشوری این طرح از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد اجرا می شود.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان واکسن گچساران کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: در بازرسی‌های مستمر و سرزده کارشناسان واحد دارو و درمان شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند از مراکز درمانی، مراکز پخش دارو و همچنین داروخانه‌های سطح شهرستان، ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته به ارزش یک میلیارد و صد میلیون ریال کشف و جمع آوری شد.

 عبداله حمزه ئی با اشاره به اینکه مصرف داروی تاریخ گذشته و فاسد باعث عدم پاسخ مناسب به درمان خواهد شد و احتمال بروز عوارض جانبی و حتی تلفات را نیز در دام در پی خواهد داشت به تمام مرغداران و دامداران شهرستان توصیه کرد: انواع دارو‌های دامپزشکی، واکسن، سموم، مواد ضدعفونی کننده و مواد بیولوژیک را صرفاً با تجویز دامپزشک و از داروخانه‌های مجاز دامپزشکی تهیه کنند و از مصرف خودسرانه دارو جداً خودداری شود، همچنین در زمان خرید و مصرف دارو به تاریخ تولید و انقضای آنها نیز توجه ویژه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد