Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:08:10 GMT

راهنمای تهیه لوازم آشپزخانه

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۲۳۸۶

راهنمای تهیه لوازم آشپزخانه

پس از نصب کابینت های آشپزخانه، نوبت به نصب و خرید اجاق گاز رومیزی و سینک ظرفشویی می رسد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ساختمانچی، این دو وسیله در آشپزخانه بسیار حائز اهمیت هستند. به دلیل اینکه به طور مداوم و روزانه از آن ها استفاده می شود. بنابراین خرید اجاق گاز رومیزی و سینک ظرفشویی باید با دقت بیشتری انجام شود تا افراد دچار هزینه های مجدد نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به دنبال خرید این دو وسیله برای آشپزخانه خود هستید؛ با ما همراه باشید تا نکات مهم برای خرید آن ها معرفی کنیم.

نکات مهم در خرید اجاق گاز رومیزی

ابعاد گاز و تعداد شعله: برای خرید اجاق گاز رومیزی ابتدا باید در مورد ابعاد آن و تعداد شعله های آن تصمیم بگیرید. در صورتی که میزان پخت و پز روزانه زیاد باشد؛ استفاده از گازهای رومیزی بزرگ یا پنج شعله انتخاب مناسبی می باشد. اما اگر میزان پخت و پز روزانه کم باشد؛ اجاق گاز رومیزی با ابعاد کوچک تر و تعداد شعله کمتر نیز وجود دارد که فضای کمتری را اشغال می کند. جنس صفحه اجاق گاز رومیزی: جنس صفحه گاز، به دلیل نظافت روزانه صفحه گاز، حائز اهمیت می باشد. بهتر است گازی را انتخاب کنید که از جنس استیل باشد. استیل علاوه بر اینکه دوام بالایی دارد؛ تمیز کردن و نظافت آن نیز آسان است.  نوع شعله اجاق گاز رومیزی: شعله های گاز رومیزی به دو صورت لمسی یا معمولی طراحی می شوند. کار با نمونه های لمسی بسیار راحت می باشد. همچنین زیبایی بیشتری نسبت به نمونه معمولی دارد. 

در نظر گرفتن این نکات می تواند یک اجاق گاز رومیزی کاربردی و باکیفیت را به آشپزخانه اضافه کند. پس از آن نوبت به انتخاب و خرید سینک ظرفشویی می رسد.

نکات خرید سینک ظرفشویی

جنس سینک ظرفشویی: جنس سینک ظرفشویی باید حتما از نوع استیل ضد زنگ باشد. سینک هایی که از نوع آهنی یا گالوانیزه هستند؛ در اثر مجاورت با آب و رطوبت دچار زنگ‌زدگی می شود. این در حالی است که سینک ظرفشویی به طور مداوم با آب سرو کار دارد.  سینک دو قلو: سینک ظرفشویی دو قلو نسبت به سینک هایی که فقط یک جا دارند؛ مناسب تر هستند. این سینک ها می تواند طرف های بیشتری را در خود جای دهند و فرآیند شستشو و آب کشی را آسان تر کنند.  مدل سینک: برخی از سینک ها جایگاه مخصوصی برای میوه و سبزیجات دارند. برخی از آن ها نیز قسمتی برای قرار دادن ظروف شسته شده دارند. بهتر است حین خرید سینک ظرفشویی به مدل آن توجه داشته باشید. مدل هایی که جایگاه بیشتری دارند؛ مناسب ترند.  ابعاد سینک: ابعاد و عمق سینک را بررسی کنید. در صورتی که عمق سینک کم باشد؛ برای شستن ظرف های بزرگ دچار مشکل می شوید. طول و عرض آن نیز باید به گونه ایی باشد که فضای مناسبی را برای قرار دادن ظروف ایجاد کند. 

با خرید اجاق گاز رومیزی و خرید سینک ظرفشویی مناسب، دو وسیله مهمی که روی کابینت های آشپزخانه نصب می شوند را به درستی انتخاب کرده و تا سال های طولانی می توانید از آن ها استفاده نمایید. 

انتهای رپرتاژ آگهی
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اجاق گاز رومیزی اجاق گاز خرید اجاق گاز رومیزی خرید سینک ظرفشویی سینک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق‌نژاد  امروز در نشست ستاد ملی دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، گفت: در مراسم نیمه شعبان تمام آستان‌های مقدس، نهاد‌های فرهنگی و امنیتی همکاری لازم را داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه کرامت آماده ایفای نقش در یک حرکت عظیم فرهنگی هستیم، گفت: در دهه کرامت تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا میزبانی شایسته‌ای از زائران کریمه اهل بیت (ع) و مسجد مقدس جمکران داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اجاق‌نژاد همچنین با استقبال از شعار‌های محوری دهه کرامت تصریح کرد: مسجد مقدس جمکران نیز در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی خود از این شعار‌های محوری بهره خواهد گرفت.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: همه این فعالیت‌های فرهنگی باید به سمتی برود که نسل جوان بیشترین بهره را از این برنامه‌ها ببرد و اثر گذاری آن درجامعه کاملا محسوس باشد.

وی اضافه کرد: بر اساس ظرفیت‌های مادی و معنوی و انسانی که به خدمت گرفته می‌شود باید تلاش کنیم هرسال بیش‌ترین بهره وری را نسبت به سال قبل از این برنامه‌ها داشته باشیم و بیش‌ترین اثرگذاری فرهنگی را شاهد باشیم.

اجاق‌نژاد با بیان اینکه در اینگونه امور و برنامه‌های فرهنگی باید از نخبگان فرهنگی بهره گرفت تصریح کرد: این برنامه‌ها باید حاصل اتاق‌های فکری باشد که نسبت به حوزه فرهنگ و دین بیش‌ترین اشراف را داشته باشند.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در کنار اجرای برنامه‌های مردمی، نهاد‌های فرهنگی باید نقش حمایتی و نظارتی خود را ایفا کنند گفت: در انجام اینگونه امور فرهنگی و مناسبتی همانند ایام عاشورا، فاطمیه و... باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504