Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مراغه‌ چیان از استعفای احمد مددی می گوید

سعید مراغه‌ چیان می گوید باید در خصوص فروش مهدی قائدی شفاف سازی انجام شود.

به گزارش طرفداری، سعید مراغه‌ چیان، پیشکسوت تیم استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و استعفای احمد مددی از مدیرعاملی باشگاه استقلال صحبت‌هایی را با ایسنا انجام داده که می خوانید:

شرایط این روزهای استقلال را چطور می‌بینید؟

در وضعیت فعلی همه ریز و درشت مدعی العموم استقلال شدند و استقلال هم مثل مریضی است که با غم و درد همه پیشکسوتان در حال نابودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد مدیریت مددی و استعفای او از مدیرعاملی باشگاه استقلال چه نظری دارید؟

در مورد مدیریت و به ویژه آقای مددی که همه می‌دانند هیچ رضایت و وجه مشترکی با او ندارم و به من بد کرده است ولی در مقام قضاوت منصفانه، او ادعاها و نظراتی دارد که در حیطه اختیارات مدیریتی او بوده است. طرفداران و فشار پیشکسوت‌ها باعث شد یکی از ضعیف‌ترین مدیرعامل‌های باشگاه استقلال استعفا کند. این باعث خوشحالی طرفداران و پیشکسوت‌ها شد. او باید جوابگوی ۱۸۰ هزار دلار باشد چون میان مددی و مجیدی در خصوص قرارداد بستن و ترانسفر قایدی ابهاماتی وجود دارد. ما پیشکسوت استقلال هستیم و حق ما این است درباره آن بدانیم و هواداران به شفاف‌سازی درستی برسند.

عملکرد مجیدی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

آقای مجیدی قطعا محبوب اکثریت هواداران استقلال است. او نتوانسته نتایج خوبی به ارمغان بیاورد و همینطور خروجی‌های برجسته‌ای در این فصل به چشم می‌خورند. با این حال می‌گویند مجیدی تیم را خودش بسته و باید بماند. در هیچ کجای دنیا متولی تیم پس از نتایج ضعیف در انتظار نمی‌نشیند وتصمیم عاقلانه مدیریتی می گیرد. سوال این است مگر استراماچونی خودش تیم را بسته بود؟ او با یک مشت جوان گمنام مثل همین قائدی عملکرد بسیاری خوبی از خود برجای گذاشت. خوب است به جای احساسات، منطق را در زندگی‌مان سرمشق افکارمان قراردهیم. در خصوص اردوی دوبی هم صحبت‌هایی شده که آقای مظلومی گفته است اگر حرفی بزند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و مشکلاتی پیش می‌آید که باید در این خصوص شفاف‌سازی شود.

تجمع استقلالی‌ها مقابل ساختمان وزارت ورزش، چه پیامی داشت؟

از شعارها معلوم شد خلاف اکثر خون دل خورده های استقلال، مسئولان مربوطه کوچکترین دلواپسی برای سرنوشت استقلال کبیر و اضمحلال احتمالی آن که امکانش بیش از پیش شده است، ندارند. این تعداد خاص قطعا نمی‌توانند نماینده ۴۰ میلیون هوادار دل‌سوخته و رنج کشیده سالیان دراز داخل و خارج مملکت باشند.

 درباره مدیرعامل آینده باشگاه استقلال چه نظری دارید؟

آقای سجادی باید با یک مجمع خوب و چند پیشکسوت صاحب منصب، تصمیم درست و منطقی بگیرد. الان یک پولی رفته و مشخص نیست سرانجام این پول چه شده است. ما به دنبال این مساله خواهیم بود تا مشخص شود. الان نام استقلال دارد خراب می‌شود ولی باید دید طی چه فرآیندی قائدی فروخته شده است.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد بازی تاج و تخت در استقلال؛ زمستان در راه است! گل دوم و تماشایی مهدی قائدی مقابل الشارجه (شباب الاهلی 4-3 الشارجه) لوشامپیونه به جمع 5 لیگ معتبر اروپایی بازگشت مورینیو: مایورال نیمکت نشین است چون فیفا اجازه استفاده از 12 بازیکن را نمی دهد برترین های قرن با عبدالعلی چنگیز: هزار نفر بهتر از قائدی داریم اما کسی نیست کشف شان کند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال سعید مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!

آفتاب‌‌نیوز :

در خبر‌ها داشتیم که باشگاه پرسپولیس به پشتوانه بانک شهر اسپانسر اصلی خود در تلاش است که فصل آینده سعید عزت‌اللهی را قرمزپوش کند.

تابستان سال گذشته، یحیی گل‌محمدی اسم عزت‌اللهی را در صدر لیست خرید خود قرار داد، اما داشتن قرارداد با وایله دانمارک اجازه این جابه‌جایی را نداد. عزت اللهی نیز به امارات رفته و به عضویت شباب الاهلی پیوست. او در لیگ امارات هم بازی‌های خوب و قابل‌قبولی انجام داده و بعید است قراردادش تمدید نشود یا این‌که تیم دیگری در این کشور برای ادامه فوتبال خود پیدا نکند؛ بنابراین خرید سعید عزت‌اللهی بیش از یک میلیون دلار برای باشگاه پرسپولیس آب می‌خورد که مبلغ نسبتا سنگینی است.

تابستان گذشته دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حالی برای خرید عزت‌اللهی با هم رقابت می‌کردند که گفته می‌شد می‌توانند با کمی صبر به شکلی منطقی او را خریداری کنند! در شرایطی که هافبک ملی‌پوش تیم وایله، فقط نیم‌فصل دیگر با باشگاه دانمارکی قرارداد داشت، هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در تلاش بودند که او را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان به خدمت بگیرند.

در آن مقطع اعداد متفاوتی برای مبلغ رضایتنامه عزت اللهی منتشر شد. از ۴۰۰-۵۰۰ هزار دلار تا ۶۰۰ و ۸۰۰ و در ادامه هم که مبلغ یک میلیون دلار شنیده شد. ارقامی که بالا رفتنش یک دلیل بیشتر نداشت؛ رقابت بیهوده استقلال - پرسپولیس و دندان طمع باشگاه دانمارکی!

باشگاه وایله به خوبی می‌دانست که عزت‌اللهی پیشنهاد جدی از تیم‌های خوب اروپایی ندارد و اگر می‌خواهد سود خوبی ببرد، باید او را به تیم‌های حاشیه خلیج فارس بفروشد. از طرفی آن‌ها می‌دانستند که اگر سر مبلغ رضایتنامه کوتاه نیایند و عزت‌اللهی در دانمارک بماند، در نیم‌فصل یک شیلینگ هم گیرشان نمی‌آید و سعید بازیکن آزاد خواهد بود. این برگ برنده‌ای بود که هم خود عزت‌اللهی و هم باشگاه‌های خواهان او می‌توانستند در مذاکرات از آن استفاده کنند. اما ماجرا برعکس شد.

باشگاه دانمارکی زمانی که پی برد چند تیم ایرانی به دنبال خرید سعید هستند مبلغ را بالا برد تا بتواند به حداکثر سود ممکن برسد. در این بین تنها راه چاره عقب‌نشینی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود تا باشگاه دانمارکی مجبور به فروش او شود. چرا که آن‌ها نتوانسته بودند عزت‌اللهی را به تمدید قرارداد راضی کنند و اگر او را نمی‌فروختند سعید می‌توانست آزادانه و بدون پرداخت هیچ پولی در نیم‌فصل جدا شود. عجیب آن که در اسفندماه سال گذشته سعید عزت‌الهی هافبک وایله بولدکلاب دانمارک پس از توافق با مدیران این باشگاه راهی امارات شد تا قرارداد رسمی با شباب الاهلی امارات ببندد.

آن‌چه در بالا بدان پرداخته شد از این بابت بود که چند سالی می‌شود دو باشگاه پرطرفدار پایتخت روی سعید عزت‌اللهی مانور و برای او بازارگرمی می‌کنند درحالی که این ستاره خوش‌اخلاق و ملی‌پوش تمایلی به بازگشت به ایران حداقل در این سن و سال ندارد! استقلال و پرسپولیس بر سر خرید سعید عزت‌اللهی رقابت می‌کنند، اما او سر از قطر و امارات درمی‌آورد! بنابراین پیش‌بینی می‌شود این مرتبه نیز سعید عزت‌اللهی به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داده و به فوتبالش در امارات، قطر یا دانمارک ادامه دهد.

ظریفی می‌گفت سعید عزت‌اللهی آن‌قدر خارج از کشور توپ می‌زند که در دوران بازنشستگی احتمالا به ملوان تیم زادگاهش بازخواهد گشت!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!