Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر به سابقه ۲۲ ساله این هیات اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بیشتر هیات‌های پزشکی ورزشی استان‌ها مرکز تخصصی پزشکی ورزشی دارند، فدراسیون با اداره کل ورزش و جوانان بوشهر کمک خواهد کرد تا این مرکز در شهر بوشهر و سایر شهرستان‌ها راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او ادامه داد: با توجه به حواشی به وجود آمده در فعالیت مسئولان پیشین هیات پزشکی ورزشی، در یک سال گذشته کمال صالح احمدی به عنوان سرپرست این هیات را اداره کرد که تلاش‌های خوبی صورت گرفت و پیشنهاد می‌شود برای استفاده از تجربه‌های او، به عنوان قائم مقام در این هیات حضور داشته باشد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین با اشاره به رنگ‌بندی کرونایی استان‌ها، عنوان کرد: با توجه به اینکه از ۲۷ شهریور تنها ۵۰ شهر در وضعیت قرمز قرار گرفتند باشگاه‌های خصوصی و رشته‌های مختلف با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، در مناطق نارنجی فعالیت خود را ازسر گرفته‌اند ولی همچنان استخر‌های سرپوشیده تعطیل هستند.

نوروزی گفت: به دنبال آن هستیم با توجه به سرعت بخشی واکسیناسیون در کشور با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا تماشاگران فوتبال که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‎اند به صورت محدود برای تماشای لیگ‌های کشوری وارد ورزشگاه‌ها شوند.

او بیان کرد: باتوجه به کاهش ذخایر خونی در کشور، جامعه ورزش در طرح ملی نذر خون  که تا اربعین حسینی ادامه دارد، حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: هر هیات در قالب یک رشته ورزشی فعالیت دارد اما هیات پزشکی ورزشی این استان به بیش از ۵۰ رشته ورزشی خدمات‌ ارائه می‌کند.

احمد بهروزیان فرد افزود:کرونا به ورزش خسارت جبران ناپذیری وارد کرد و بیش از ۸۰۰ باشگاه و مکان ورزشی استان بوشهر را به تعطیلی کشاند.

او ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی، هنوز بیشتر مکان‌های ورزشی استان بوشهر راه اندازی نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تاکید بر توسعه فعالیت‌های هیات پزشکی ورزشی در شهرستان‌های استان، بیان کرد: به‌زودی ساخت کلینیک پزشکی ورزشی در شهرستان‌های گناوه و کنگان آغاز می‌شود.

مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون و اعضای مجمع برگزار شد و قاسم بَرجویی‌فرد با ۱۴ رای به مدت ۴ سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیات ورزشی ورزشکاران ورزش وجوانان ورزشی استان بوشهر هیات پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد

واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند