Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان چای کشور گفت: ۸۵ درصد مطالبات چایکاران گیلان و مازندران تا به امروز پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حبیب جهانساز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 122 هزار و 400 تن برگ سبز چای به ارزش 696 میلیارد تومان خریداری شده و 587 میلیارد تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه دولت 170 میلیارد تومان از مطالبات را تا 15 شهریور پرداخت و کارخانجات نیز 80 درصد مطالبات خود را پرداخت کردند گفت: به طور میانگین 85 درصد مطالبات چایکاران تا به امروز پرداخت شده است.

 وی با اشاره به اینکه 75 درصد سهم ارزش برگ سبز را کارخانجات پرداخت می‌کنند و برای پرداخت یک ماه تا 45 روز مهلت دارند افزود: تعداد معدودی از کارخانجات نسبت به تعهدات خود عقب مانده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان: حمایت از چایکاران نیازمند تدوین قانون جدید در مجلس استرئیس سازمان چای کشور: 103 هزار تن برگ سبز چای امسال در گیلان و مازندران برداشت شدرئیس سازمان چای کشور: 22 هزار و 800 تن چای خشک در گیلان و مازندران تولید شد

جهانساز با بیان اینکه با وجود شرایط جوی چین پاییزه را پیش‌رو داریم و پیش‌بینی ما در این چین برداشت 15 هزار تنی است ابراز داشت: در پاییز آنچه اهمیت دارد بهزارعی باغات است که تسهیلاتی برای آن پیش‌بینی شده است.

وی افزود: چایکاران می‌توانند برای بهره‌مندی از تسهیلات به نماینده سازمان چای در شهرستان‌های چای‌خیز مراجعه کنند و پس از درخواست، چایکاران برای دریافت تسهیلات به دو بانک عامل معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه حدود 60 میلیارد تومان تسهیلات با سود 4 درصد برای بهزراعی باغات پیش‌بینی شده است گفت: توصیه ما به چایکاران برداشت برگ سبز چای کیفی در چین سوم است.

انتهای پیام/614/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان چای کشور مطالبات چایکاران گیلان و مازندران میلیارد تومان درصد مطالبات برگ سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به مردم و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی عوامل برنامه ساز سیمای این مرکز درصدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» برآمدند.

این برنامه به دلیل ویژگی مطالبه گری که دارد شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. 

ذات و ماهیت این برنامه به دنبال طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان گیلان است. 

شفاف سازی، ترویج و توسعه و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران اجرایی و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گیلان با حضور مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان از اهداف برنامه «پاسخ» است. 

این برنامه با بخش‌های گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه و کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از شبکه باران به روی آنتن می‌رود.

عوامل برنامه تلویزیونی «پاسخ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمود رحمتی، دستیار تهیه: زهرا فقیری، کارگردان: مهرداد محزون، مجریان: مهدی لطفی، شهریار سروری

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران