Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:48:16 GMT

شباهت باورنکردنی کریمی و قایدی در فاصله 20 سال !

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۳۵۲۳

شباهت باورنکردنی کریمی و قایدی در فاصله 20 سال !

گلی که شب گذشته مهدی قایدی وارد دروازه الشارجه کرد، شباهت عجیب و بی نظیری با گل 18 سال پیش علی کریمی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، قطعا درخشش مهدی قایدی در لیگ امارات، یک حس دوگانه را در هواداران استقلال ایجاد می کند. آنها از یک طرف بابت پیشرفت ستاره بوشهری سابق تیمشان خوشحال هستند و آرزو دارند روزی او در فوتبال اروپا بدرخشد و از سوی دیگر نیز با هر گلی که او با پیراهن شباب الاهلی می زند، آنها بابت جدایی وی ناراحت شده و اینکه شاید او در دیدار برابر الهلال می توانست نتیجه متفاوت تری را رقم بزند، ناراحت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قایدی در انتخابی جنجالی، راهی شباب الاهلی شد تیمی که قبلا ایرانیان مختلفی را در جمع خود داشته که شاخص ترین آنها حسن روشن و علی کریمی هستند. جالب اینکه در همان روزهای نخست پیوستن قایدی به این تیم، هواداران شباب الاهلی با انتشار تصاویری از علی کریمی و قایدی برای او درخششی مشابه آرزو کردند.

 

 

 

 

او  پس از یک حضور 14 دقیقه ای برابر عجمان و یک دیدار کامل برابر العروبه که تیر دروازه این تیم را نیز به لرزه درآورد، شب گذشته در دیدار برابر الشارجه و در استادیوم آل راشد طوفان به پا کرد. مهدی در حالیکه شباب الاهلی نیمه نخست را با شکست یک بر صفر به رختکن رفته بود، در ابتدای نیمه دوم  به جای نوراللهی وارد زمین شد و پس از 3 دقیقه، روی یک حرکت دیدنی گل تساوی را وارد دروازه الشارجه کرد.البته خط دفاعی متزلزل شباب الاهلی 2 گل دیگر دریافت کرد و در حالیکه بازی 3 بر 2 به سود میهمان بود، روی ارسال قایدی و اشتباه مدافع الشارجه بازی 3 – 3 شد و در دقیقه 94 نیز روی حرکت انفرادی و دیدنی باشوی کوچک، شباب الاهلی به گل برتری رسید و در دیداری جذاب و دیدنی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید.

 

پس از درخشش قایدی در دیدار شب گذشته، رسانه های هواداری شباب الاهلی با اشاره به دیدار چندین سال پیش این تیم برابر الوصل، به شباهت عجیب و جالب توجه گل کریمی و قایدی اشاره کرده اند. در آن مسابقه که فرهاد مجیدی نیز 2 بار برای الوصل گلزنی کرد، کریمی شب فوق العاده ای را سپری کرد و با 2 گل و یک پاس گل، ستاره اصلی تیمش بود.

 

 

 

 

گل دوم علی کریمی در آن مسابقه، شباهت بی نظیری با گل قایدی دارد. پس از اینکه جادوگر ایرانی توپ را پشت محوطه جریمه می گیرد، با یک سرتوپ مدافع روبرویش را از روند بازی خارج می کند و با یک شوت پای چپ به گوشه دروازه، برای شباب الاهلی گل می‌زند. قایدی نیز  دیشب و بعد از 18 سال در صحنه‌ای مشابه پس از یک فرار از پشت مدافعین الشارجه، پس از یک سر توپ و با یک ضربه پای چپ دیدنی به گوشه دروازه، دروازه این تیم را باز کرد.

 

علی کریمی به مدت 4 فصل در شباب الاهلی توپ زد و 2 بار با این تیم قهرمان جام حذفی امارات شد و یک بار به عنوان بهترین بازیکن خارجی و یک بار نیز به عنوان بهترین بازیکن لیگ امارات انتخاب شده است. او از امارات به بایرن مونیخ رفت تا آخرین انتقال بزرگ فوتبال ایران اینچنین رفم بخورد.جالب اینکه قایدی با الاهلی قراردادی طولانی مدت منعقد کرده و باید دید در همان مسیر پیش خواهد رفت یا نه.

امارات شباب الاهلی علی کریمی مهدی قایدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات شباب الاهلی علی کریمی مهدی قایدی شباب الاهلی علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک ایران به پایان رسید تا فوتسال ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

ایران با قهرمانی در این دوره، ضمن دستیابی به سیزدهمین عنوان قهرمانی خود، بار دیگر جام را از ژاپن پس گرفت و به قله آسیا بازگشت. فوتسال ایران با سیزدهم قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیا محسوب می‌شود و ژاپن با 4 عنوان قهرمانی و اختلافی معنادار، در رده بعدی قرار دارد.

در تاریخ جام ملت‌های فوتسال آسیا تیمی به جز ایران و ژاپن نتوانسته به عنوان قهرمانی برسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900671

دیگر خبرها

  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • هنرنمایی مهدی قایدی چشم‌ها را به خود خیره کرد (فیلم)
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • گلزنی قایدی در شب تحقیر اتحاد کلباء
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا