Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی گفت: چندین ماه از رسوب حدود ۲۰۰ هزار تن روغن خام بخش خصوصی در بنادر می‌گذرد و متاسفانه ارز لازم توسط بانک مرکزی تخصیص داده نشده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران، امیرهوشنگ بیرشک با بیان اینکه چندین ماه از رسوب حدود ۲۰۰ هزار تن روغن خام بخش خصوصی در بنادر می‌گذرد و متأسفانه ارز لازم توسط بانک مرکزی تخصیص داده نشده است، خاطرنشان کرد: تداوم این روند به بی اعتباری واردکنندگان روغن خام منجر شده و در ادامه تأثیر آن بر تولید روغن نباتی را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در خصوص تبعات ادامه این روند تصریح کرد: ادامه این روند چرخه تأمین واردات روغن خام را دچار مشکل می‌کند و برای حفظ آرامش موجود در بازار روغن و جلوگیری از اتفاقات سال گذشته، وزارت جهاد کشاورزی و بانک مرکزی باید هرچه سریع‌تر نسبت به تخصیص ارز روغن‌های وارداتی که متعلق به بخش خصوصی است، اقدام کند.

دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران افزود: نباید به بهانه‌های مختلف بخش خصوصی را از چرخه واردات و تخصیص ارز روغن خام که مهمترین ماده اولیه در تولید روغن نباتی است، کنار گذاشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رسوب روغن در بنادر ارز روغن خام وارداتی بانک مرکزی روغن نباتی بخش خصوصی روغن خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی

 

به گزارش تابناک، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

دیگر خبرها

  • بهترین روش تمیز کردن شوره و رسوب کولر
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است
  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی