Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عنایت‌الله رحیمی، یکشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان پاراالمپیک استان فارس در شیراز افزود: تحقق این مهم در گرو پیگیری آن به شکل عملیاتی است و باید به آن زیرساخت‌هایی که نیازمند ایجاد، تکمیل و تقویت هست به شکل جدی و ویژه توجه شود.
وی ادامه داد: در زمینه ایجاد زیرساخت‌های ورزشی طی سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در شهرها و روستاهای استان روی داده و مکان‌های ورزشی قابل توجهی از جمله ورزشگاه میانرود و ورزشگاه ۶ هزار نفری تکمیل و بهره برداری شده که امیدواریم آیندگان ضمن تکمیل سایر بخش‌های نیمه تمام این زیرساخت‌ها، از این ظرفیت ها برای توسعه و تقویت ورزش استان استفاده مطلوب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار فارس، با اشاره به رشد ورزش‌های تیمی و قهرمانی در استان بیان کرد: صعود تیم فجر شهید سپاسی به لیگ برتر فوتبال و همچنین کسب عنوان‌های قهرمانی در مسابقات ملی و بین‌المللی توسط ورزشکاران این استان افتخاراتی زیادی را نصیب استان کرده که امیدواریم در آینده نیز شاهد تداوم این موفقیت‌ها باشیم.
رحیمی افزود: ما نیز در زمینه حمایت از ورزش استان از هرگونه امکان قانونی که وجود داشته استفاده کرده‌ایم و امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت ورزش فارس و افتخارآفرینی قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی باشیم.

قهرمانان ورزشی در توسعه رشته‌های ورزش بسیار اثرگذارند
استاندار فارس، با اشاره به دیدار روز گذشته (شنبه) قهرمانان کاروان ورزشی کشورمان در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با رهبر معظم انقلاب افزود: معظم له در این دیدار بر لزوم رفع مشکلات این قهرمانان به شکل عملی تاکید کردند.
رحیمی ادامه داد:اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نیز طی سال‌های اخیر حمایت‌های خوبی در قالب برنامه‌های زیرساختی و محتوایی از این ورزشکاران داشته که سبب شد ورزشکاران با انگیزه بهتری وارد میدان شوند و افتخارات خوبی را برای کشور و استان کسب کنند.
استاندار فارس، همچنین از پیشکسوتان و مربیان ورزشی استان نیز که تجربه و تخصص آنها سبب تحول در رشته‌های مختلف ورزشی می‌شود قدردانی کرد.
در این آیین از قهرمانان پاراالمپیک استان تجلیل شد.

برچسب‌ها پاراالمپیک ورزش همگانی شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاراالمپیک ورزش همگانی شیراز پاراالمپیک ورزش همگانی شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، علی یوسف‌زاده ظهار کرد: امسال تکمیل آخرین ابنیه فنی شامل نصب یک دستگاه پل خاص با یک دهانه ۴۴ متری ، آسفالت لایه دوم و نصب علایم ایمنی و خط‌کشی ۲۰ کیلومتر اول از مسیر سه‌راهی سربند - مشگین‌شهر با تامین منابع مالی مورد نیاز جزو برنامه کاری این اداره کل می‌باشد.
وی با اشاره به احداث ۲۰ کیلومتر دوم سربند –مشگین‌شهر افزود: در ۲۰ کیلومتر دوم این مسیر همزمان با عملیات خاکی ، ابنیه فنی در سطح ۶.۵ کیلومتر اول اجرا می‌شود.
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های پیمانکار و عوامل اجرایی این طرح اظهار کرد: با وجود بدهی اداره کل راه و شهرسازی به پیمانکاران ، عملیات اجرایی پروژه سربند- مشگین‌شهر با یک هزار میلیارد ریال فعال بوده و در صورت تامین منابع مالی و تخصیص اعتبار لازم ، با تکمیل و بهره‌برداری این طرح شاهد افزایش ایمنی تردد در این مسیر خواهیم بود.
یوسف‌زاده با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۱۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین با ۱۷۸ نفر نیروی انسانی در این طرح فعالیت دارند ، افزود: جاده سربند – پارس‌آباد و سربند- مشگین‌شهر از جاده‌های حادثه‌خیز استان است که با تلاش پیمانکاران در مراحل اجرا و تکمیل قرار گرفته و انتظار می‌رود با اختصاص اعتبارات به‌موقع تمام طرح‌های بزرگراهی شمال استان شتاب بیشتری بگیرد.
وی هزینه احداث هر کیلومتر بزرگراه را ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برنامه اصلی احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیز استان است تا با تکمیل آنها ایمنی جاده‌ها ارتقا یافته و از میزان تصادفات جاده‌ای کاسته شود.

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • همایش پیاده روی در یاسوج