Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حمیدرضا اسلامی سرپرست انتقال خون خراسان رضوی گفت: با توجه به کاهش فرآورده‌های خونی و ذخایر گروه‌های مختلف برای بیماران مختلف ورزشکاران خراسان رضوی رسم مردانگی اهدای خون را رقم خواهند زد.

وی افزود: ورزشکاران همیشه در کمک به هم نوع در عرصه‌های مختلف پیشتاز بوده اند این بار نیز از جامعه ورزش دعوت می‌کنیم در این پویش خداپسندانه که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و در آستانه اربعین حسینی اجرا می‌شود شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرپرست انتقال خون خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به این که خون ماده‌ای است که هیچ جایگزینی ندارد و هر فرد با اهدای خون خود می‌تواند جان هم نوع خود را نجات دهد. سرپرست انتقال خون استان با بیان این مطلب که اهدای خون باعث انتقال ویروس کرونا نمی‌شود و از این بابت اهدا کنندگان خون نگرانی نداشته باشند و با خیال راحت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای مناسب خون خود را اهدا کنند.

اسلامی بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، این پویش در شهرستان‌های تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار، گناباد، قوچان و کاشمر که پایگاه اهدای خون دارند نیز توسط هیات پزشکی ورزشی و با همراهی اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌ها انجام می‌شود.

پویش "اهدای خون ورزشکاران " در مشهد و شهرستان‌های استان در تاریخ ۳۱ شهریور ماه در محل‌های ذیل اجرا می‌شود:

۱-مشهد: پایگاه ثامن پارکینگ شماره ۴ حرم مطهر ابتدای بازارچه شهید آستانه پرست (نزدیکترین پایگاه به حرم مطهر رضوی،  از ساعت ۸ الی ۱۲

۲- مشهد: پایگاه اهدای خون امام رضا (ع) میدان تقی آباد- ابتدای خیابان دانشگاه- روبه روی خیابان کفایی، از ساعت ۸ الی ۱۳ و ۱۴ الی ۱۸،

۳- نیشابور: خیابان امام خمینی- امام خمینی ۱۷ - کوچه قوامی

۴- تربت حیدریه: خیابان شهیدرجایی - نبش رجایی ۱۱،

۵- سبزوار: میدان شریعتی - بلوار سپاه پاسداران - جنب اداره اوقاف

۶- گناباد: میدان غدیر - امام خمینی ۲،

۷-  قوچان: بلوار مصلی - جنب درمانگاه تأمین اجتماعی

انتهای پیام//ف. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای خون ویروس کرونا اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین ؛ فرهنگ کره‌بندی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان خوزستان از انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله خبر داد

وی گفت؛ این نوجوان دچار مرگ مغزی بود که با بالگرد از مسجدسلیمان به شهرستان اهواز اعزام شد تا مراحل انتقال اعضاء بدن ایشان صورت بگیرد.

کره بندی افزود؛ پرواز بالگرد اورژانس هوایی خوزستان در ساعت ۱۵:۵۰ حامل فرشته ۱۳ ساله‌ی مسجدسلیمانی بود که برای پیوند اعضاء به اهواز پرواز کرد.

این کودک که متاسفانه دچار مرگ‌مغزی شده بود که با رضایت والدین برای نجات جان چند بیمار و با تلاش همکاران بهداشتی - درمانی مسجدسلیمان و تیم اورژانس هوایی با ایمنی کامل و در سریع‌ترین زمان ممکن به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900974

دیگر خبرها

  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی