Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:51:40 GMT

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گروه‌های فلسطینی را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۴۰۸۶

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گروه‌های فلسطینی را تهدید کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: اگر گروه‌های فلسطینی در کرانه باختری و غزه اقدامی کنند، با جدیت برخورد خواهیم کرد. این واکنش بعد از اظهارات دو جنبش حماس و جهاد اسلامی نسبت به بازداشت آخرین اسرای زندان جلبوع مطرح شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: "اسرائیل تمایلی ندارد زندگی فلسطینی‌ها را در کرانه باختری و نوار غزه متوقف کند اما اگر سازمان‌ها بخواهند فعالیتی داشته باشند، با جدیت برخورد خواهیم کرد".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از آن بود که این رژیم امروز از بازداشت دو اسیر باقی مانده از مجموع شش اسیر فراری زندان جلبوع خبر داد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز در بیانیه‌ای تاکید کرد که این نبرد هنوز ادامه دارد و حساب و کتاب هنوز تمام نشده و تنها با رفتن دشمن از تمامی خاک سرزمین ما پایان می‌یابد.

همچنین این جنبش با تاکید بر اینکه آزادسازی اسرا یکی از مهمترین مسؤولیت‌ها و یک اولویت است، از تمامی شاخه‌های نظامی مقاومت خواست برای دفاع از این اسرا در حالت آماده‌باش و آمادگی کامل باشند.

جهاد اسلامی در ادامه نیز دشمن صهیونیستی را مسؤول کامل هرگونه تعرض به جان این اسرا دانست و تاکید کرد: بازداشت دوباره کممجی و انفیعات هرگز تاثیر شکستی را که دشمن با موفقیت گردان جنین در عبور از لایه‌های امنیتی‌اش دریافت کرد، از بین نخواهد برد.

سخنگوی حماس نیز امروز یکشنبه اعلام کرد، وقتش رسیده که دست رژیم صهیونیستی که کرانه باختری را بر هم زده و دو اسیر دیگر از شش اسیر فراری را بازداشت کرده، قطع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!

«یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این باره گفت که اگر حزب‌الله از نوار مرزی دور نشود، رژیم اشغالگر مناطقی از جنوب لبنان را اشغال خواهد کرد.

طبق گزارش اسپوتنیک، کاتس در دیدار با «استفان سژورنه» همتای فرانسوی خود در تل‌آویو افزود: اگر حزب‌الله عقب‌نشینی نکند، اسرائیل به یک جنگ همه‌جانبه با آن نزدیک خواهد شد.

به نقل از ایسنا وی ادامه داد: اسرائیل در سراسر لبنان با حزب‌الله خواهد جنگید و مناطق وسیعی را در جنوب لبنان اشغال خواهد کرد و این مناطق به‌عنوان یک منطقه امنیتی در کنترل ارتش باقی می‌ماند و به ساکنان شمال این امکان را می‌دهد که به سلامت به خانه‌های خود بازگردند.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما به وضعیت ۶ اکتبر برنمی‌گردیم.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد