Web Analytics Made Easy - Statcounter

صد‌ها نیویورکی در اعتراض به دستورالعمل‌های دولت آمریکا برای واکسن کرونا وارد خیابان‌های این شهر شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، صد‌ها نفر از شهروندان نیویورک، روز شنبه در خیابان‌های این شهر علیه سیاست‌های اعمالی درخصوص واکسن کرونا تظاهرات کردند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، این معترضان با تجمع در میدان «تایمز» نیویورک، فریاد «لعنت به جو بایدن» سر داده و سیاست‌های دولت او را به هیتلر تشبیه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تصاویر منتشر شده از این تظاهرات نشان می‌دهد که شرکت‌کنندگان بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پرچم‌های «نه به واکسن» را در دست گرفته‌اند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع اعتراضی لغو اجباری شدن واکسن کرونا برای کارمندان دولت و در دست داشتن تأییدیه دریافت واکسن برای ورود به مکان‌های عمومی از جمله رستوران‌ها، باشگاه‌های ورزشی و سالن‌های سینما و تئاتر را خواستار شدند.

این دستورالعمل‌ها در حالی از سوی «بیل دی‌بلاسیو» شهردار نیویورک صادر شده است که تاکنون بیش از سی درصد نیویورکی‌ها حتی یک دوز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند.

«آنتونی فائوچی» ویروس‌شناس برجسته آمریکایی و مشاور پزشکی کاخ سفید اخیراً در مصاحبه با وبگاه خبری «آکسیوس» گفته است نرخ ابتلا به کرونا در میان آمریکایی‌ها ده برابر رقم لازم برای پایان دادن به همه‌گیری ویروس کرونا است. او گفت که این روند تا زمان واکسیناسیون تعداد بیشتری از افراد ادامه خواهد یافت.

روز گذشته (شنبه) «نیویورک تایمز» گزارش داد، گرچه موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا و بستری شدن در بیمارستان‌های ایالات متحده علائمی از کاهش دارد، این موارد همچنان در مقایسه با اوایل تابستان بسیار زیادتر است و در عین حال، شمار مرگ‌ومیر‌های جدید روند افزایشی دارد.

بر اساس پایگاه داده روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، در حالی که نوع دلتا در جوامع غیرواکسینه جولان می‌دهد، گزارش مرگ و میر جدید در آمریکا به طور متوسط ​​به بیش از ۱۹۰۰ نفر در روز رسیده که تقریباً ۳۰ درصد در دو هفته گذشته افزایش یافته است.

طبق این گزارش، تاکنون تقریباً از هر ۵۰۰ آمریکایی یک نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده است.

بر اساس نتایج نظرسنجی هفته گذشته خبرگزاری رویترز و موسسه «ایپسوس»، میزان رضایت آمریکایی‌ها از اقدامات دولت بایدن برای مقابله با ویروس کرونا برای اولین بار به زیر ۵۰ درصد رسیده است و ۴۶ درصد نیز از نحوه پاسخ به شیوع ویروس کرونا در آمریکا ناراضی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مخالفان واکسن کرونا نیویورک واکسن کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مردم تونس ساعتی قبل یک راهپیمایی گسترده در پایتخت این کشور به مناسبت روز جهانی کارگر و همچنین اعلام حمایت خود از ساکنان مظلوم نوار غزه برگزار کردند.

این راهپیمایی در میدان النضال واقع در پایتخت تونس برگزار شد.

شهروندان لبنانی نیز با حضور در خیابان‌های بیروت پایتخت این کشور و برگزاری یک راهپیمایی گسترده حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

این راهپیمایی بنا به دعوت اتحادیه کارگران لبنان و به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد.

روز گذشته نیز دانشگاه‌های لبنان در حمایت از ساکنان نوار غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شاهد برگزاری تحصن‌های دانشجویی بود.

این تحصن‌ها بنا به دعوت نهادهای دانشجویی در دانشگاه آمریکایی بیروت، دانشگاه لبنانی آمریکایی شاخه بیروت، تمام شاخه‌های دانشگاه بیروت العربیه، دانشگاه بین المللی لبنان شاخه‌های بیروت و البقاع، دانشگاه الحدت، دانشگاه القدیس یوسف در بیروت، دانشگاه هایکازیان و دانشگاه روح قدیس برگزار شد.

جمعی از دانشجویان دانشگاه آمریکایی لبنان روز گذشته در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

کد خبر 6094117

دیگر خبرها

  • هجوم پلیس نیویورک به دانشگاه کلمبیا و بازداشت حدود ۳۰۰ دانشجو
  • پل آستر نویسنده معروف آمریکایی درگذشت
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • وجدان بیدار دانشجویان آمریکایی آن‌ها را به صحنه آورده است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال