Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان شرکت آب و فاضلاب هرمزگان برای ششمین سال پیاپی موفق به کسب مقام برتر جشنواره شهید رجایی در شاخص های عمومی و اختصاصی شد.


جشنواره شهیدرجایی همه ساله همزمان با هفته دولت برگزار و طبق بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی از سوی استانداری و سازمان برنامه و بودجه، دستگاه های برتر در شاخص های مختلف ارزیابی و معرفی می شوند که شرکت آب و فاضلاب هرمزگان برای ششمین سال پیاپی موفق به کسب مقام در دو شاخص عمومی و اختصاصی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با کسب این رتبه، در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان از امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به خاطر کسب رتبه در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی شده، قدردانی شد.


امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در حاشیه این مراسم با اشاره به کسب مقام برتر جشنواره شهیدرجایی افزود: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به عنوان یک دستگاه خدماتی تمام توان خود را به کار گرفته تا بتواند خدمات مطلوبی را به مردم مناطق مختلف استان ارائه کند.


وی افزود: تلاش و همت کارکنان آب و فاضلاب در ارئه خدمات قابل تقدیر است و با برنامه ریزی و اجرای سیاست های پیش بینی شده خوشبختانه عملکرد قابل قبولی ثبت شد.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در ادامه به اقدامات آب و فاضلاب هرمزگان در راستای تامین آب مورد نیاز استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: عملکرد آبفا در این زمینه باعث شد تا موفق به کسب مقام برتر جشنواره شهید رجایی شود.


به گفته قصمی، استفاده از ظرفیت آب دریا و احداث سایت های نمک زدایی از مدت ها پیش در دستور کار شرکت آب و فاضلاب هرمزگان قرار گرفته بطوریکه در حال حاضر 45سایت نمک زدایی با ظرفیت تولید 260 هزار متر مکعب در شبانه روز فعال هستند.
وی ادامه داد، 11 سایت دیگر نیز در حال احداث است که با تکمیل آن حدود 43 هزار متر مکعب به ظرفیت تولید آبشیرینکن های هرمزگان اضافه خواهد شد.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین به سایر پروژه های در دست اقدام این شرکت اشاره کرد و گفت: در سال جاری بیش از 23 پروژه با اعتباری حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا بوده که بخشی از ان تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ابفا هرمزگان جشنواره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان کسب مقام برتر جشنواره کسب مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره

 حجت الاسلام غلامرضا حاجبی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.

حجت الاسلام حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.

جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره