Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@19:13:21 GMT

مهدی پاشازاده به کارش در استقلال ادامه می دهد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۵۱۲۹

معاون ورزشی باشگاه استقلال در سمت خود در این باشگاه ماندگار است

مهدی پاشازاده به کارش در باشگاه استقلال ادامه خواهد داد.

به گزارش طرفداری، مهدی پاشازاده چند روز قبل و زمانی که استقلال برای بازی با الهلال در امارات به سر می برد، با حکم احمد مددی به عنوان معاون ورزشی باشگاه انتخاب شد.

با این حال بعد از استعفای احمد مددی شایعه هایی به وجود آمده که پاشازاده هم از استقلال رفتنی است که این مساله صحت ندارد، شنیدیم از وزارت ورزش با پاشازاده تماس گرفته شده و به او اعلام شده هر کسی مدیرعامل استقلال شود، او در سمت خود باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پست معاون ورزشی در استقلال جایگاه مهمی محسوب می شود که برای اولین بار به کسی سپرده شده که خودش سال ها تجربه حضور در این تیم را دارد و مهدی پاشازاده می تواند به صورت فنی در امور این باشگاه نقش داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید:

پاشازاده: هر سال بر سر استقلال این بلا ها را می‌آورند/ مددی از چند روز قبل تصمیم به استعفا داشت

 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد بازی تاج و تخت در استقلال؛ زمستان در راه است! گل دوم و تماشایی مهدی قائدی مقابل الشارجه (شباب الاهلی 4-3 الشارجه) تمجید تروی دینی از حرفه ای گری رونالدو: اگر او حتی مدفوع اسب بخورد، من هم می خورم! مورینیو: مایورال نیمکت نشین است چون فیفا اجازه استفاده از 12 بازیکن را نمی دهد برترین های قرن با عبدالعلی چنگیز: هزار نفر بهتر از قائدی داریم اما کسی نیست کشف شان کند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی پاشازاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی

آفتاب‌‌نیوز :

تا به این جای کار که هنوز لیگ برتر امارات به پایان نرسیده مهدی قایدی شمار گل‌های خود را برای تیم اتحاد کلبا به ۹ گل رسانده است. او زمینه‌ساز ۵ گل هم برای هم‌تیمی‌هایش بوده و به نوعی تاثیر گذار‌ترین بازیکن تیم اتحاد کلبا در فصل جاری به‌شمار می‌رود. آخرین گل مهدی قایدی به تیم الوصل زده شد.

با اعلام سایت ترانسفر مارکت قیمت فروش مهدی قایدی از ۲ میلیون دلار به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کرده است.

با وجود نمایش درخشان مهدی قایدی در فصل جاری لیگ برتر امارات باشگاه امارات در مورد بازگرداندن این بازیکن اظهار نظری نکرده است. باشگاه استقلال علاقه‌مند است، برای فصل جدید بازی‌های مهدی قایدی را در اختیار بگیرد و در صورت مبادرت به انجام این کار باید قطعی این بازیکن را بخرد. به این خاطر که جذب قرضی بازیکن لژیونر ممنوع است که با این اتفاق کار استقلال برای جذب مهدی قایدی سخت‌تر شده.

دیگر خبرها

  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس