Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@13:48:27 GMT

نظارت در چین تجربه جدیدی برایم بود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۵۸۰۰

نظارت در چین تجربه جدیدی برایم بود

عضو کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا با ابراز رضایت از نخستین تجربه نظارتش در مسابقات قهرمانی مردان آسیا بعد از بازنشستگی از دنیای داوری بین‌المللی، گفت: استفاده از نرم‌افزار R4 کنترل داوری در رقابت‌های چیبا تجربه جدیدی برایم بود.

به گزارش برنا، مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا درحالی از 21 شهریور آغاز شد که محمد شاهمیری عضو کمیته داوران کنفدراسیون آسیا، نظارت بر 14 دیدار برگزار شده در چیبای ژاپن را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شاهمیری با تاکید بر رضایت کمیته برگزاری مسابقات از عملکردش در قهرمانی آسیا، گفت: بیست‌ویکمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا با حضور 16 داور و 4 ناظر داوری برگزار شد که من به همراه، ابراهیم نمه از قطر، کوشیبا از ژاپن و شیمو یاما دبیر کمیته داوران آسیا از ژاپن، وظیفه نظارت بر مسابقات را برعهده داشتیم.

او افزود: در این رقابت‌ها 14 بازی از جمله تمامی مسابقات تیم ژاپن بجز بازی فینال را نظارت کردم که 12 مسابقه در سالن اصلی مسابقات برگزار شد. علاوه بر این نظارت بر کار گروه ویدیو چلنج هم به عهده من و کوشیبا از ژاپن بود.

عضو ایرانی کمیته داوران کنفدراسیون آسیا به برگزاری 2 کلینیک داوری در جریان مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: به دلیل برگزاری مسابقات در حباب و حضور افراد در قرنطینه، شرایط سختی را تجربه کردیم.

شاهمیری حضور در این مسابقات را به عنوان اولین تجربه بعد از بازنشستگی از دنیای داوری بین‌المللی را تجربه خوبی دانست و گفت: کمیته برگزاری هم از عملکردم رضایت کامل دارد. در این رقابت‌ها نکات زیادی یاد گرفتم. به‌خصوص این‌که در این دوره از رقابت‌ها پرکردن فرم  R4 (فرم قضاوت و کنترل داور) به‌صورت نرم‌افزاری انجام شد که تجربه جدیدی برایمبه حساب می‌آمد.

بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از 21 شهریورماه به میزبانی ژاپن در شهر چیبا آغاز شده بود، امروز (یکشنبه) با قهرمانی تیم ملی والیبال ایران به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال مردان کمیته داوران ژاپن آسیا بازی مسابقات قهرمانی آسیا بازنشستگی تیم ملی ایران چین والیبال داور شاهمیری قهرمانی مردان آسیا کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد