Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در جلسه کمیسیون عملیاتی انتظامی که با حضور فرمانده انتظامی خوزستان، معاونان و شهر‌های شمالی استان برگزار شد، گفت: خوزستان بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده، اینجا واقعاً کربلا است و برای اینکه ما در آرامش و آسایش باشیم خون بهترین جوانان ریخته شده و امروز ما امانتداران آن‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: هنجارشکنی و خدشه دار کردن امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و مأموران پلیس مثل عقاب آن‌ها را دستگیر خواهند کرد، زیرا نیروی انتظامی تکیه‌گاه و ملجاء مردم است و باید با قاطعیت و بدون مماشات با هنجارشکنان برخورد شود.

سردار رضایی با بیان اینکه نیروی انتظامی مسئول حفظ نظم و امنیت مردم است، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیروی انتظامی مظهر اقتدار است، پس مماشات و ملاحظه کاری معنا ندارد و باید با اقتدار اقدام کرد، باید از امروز با هدف گذاری تحول اساسی در شهرستان‌های شمالی در حوزه مقابله با سرقت و اولویت بندی آن از سرقت‌های مسلحانه به‌عنف و.. صورت پذیرد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه اقدامات باید به گونه‌ای باشد که تحول فکری، منشی، انگیزشی و حرکتی در نیرو‌ها ایجاد شود، ادامه داد: برای پیشگیری از سرقت به شهروندان موارد لازم آموزش داده شود، ضمن اینکه کسانی که با سلاح غیر مجاز به‌صورت آشکار در مراسمات عروسی، عزا و درگیری‌های طایفه‌ای تیراندازی می‌کنند، ضمن توقیف سلاح، عاملان تیراندازی نیز دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سلاح غیرمجاز نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از بازداشت سارق حرفه‌ای سیم و کابل مخابراتی و کشف ۲۷ فقره سرقت در شهرستان شاهرود خبر داد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی در شهرستان شاهرود، دستور تشکیل جلسه قرارگاه سرقت و بررسی ابعاد موضوع توسط تیم‌های تخصصی پلیس صادر شد. 

وی با اشاره به گشت‌زنی‌های هدفمند و شبانه‌روزی ماموران، ادامه داد: سارق سابقه‌دار با تلاش ماموران شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد. متهم به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاهش ۲۰ متر سیم و کابل مخابرات سرقتی کشف و او با تشکیل پرونده و دستور قضایی روانه زندان شد. 

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: تامین نظم و امنیت بدون مشارکت مردم، امری غیرممکن است. پلیس از مردم قانونمدار می‌خواهد در صورت دیدن موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی