Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@06:45:23 GMT

کشف ۴۲ هزار عدد ماسک قاچاق از سواری پیکان

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۵۴۶۲

کشف ۴۲ هزار عدد ماسک قاچاق از سواری پیکان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ در حین گشت زنی در محور جنوب به شمال آزادراه کرج قزوین به یک دستگاه سواری پیکان مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز افزود: پس از توقف خودرو ماموران متوجه شدند که خودرو حامل تعداد زیادی ماسک خارجی قاچاق است که با هماهنگی مقام قضایی خودرو را توقیف و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گودرزی با بیان این که در بازرسی تکمیلی تعداد ۴۲ هزار عدد ماسک قاچاق از خودرو توقیف شده کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش ماسک‌های مکشوفه را حدود ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

او با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/ ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:دیروز عصر گزارشی مبنی بر برخورد ۲خودرو پراید در کیلومتر ۶۲ آزاد راه قزوین - زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم به صورت سرپایی مداوا شد  و ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • جاساز تریاک در پیکان
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس