Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- منچستریونایتد در یک بازی جذاب که 5 دقیقه پایانی آن بی نهایت هیجان داشت، وست هم را شکست داد.
به گزارش آریا، داوید دخیا با مهار یک پنالتی لحظه آخری، منچستریونایتد را در یک بازی مهم برنده کرد. پس از باخت مقابل یانگ بویز، عدم پیروزی در این بازی آن هم در شرایطی که رقیب همشهری امتیاز از دست داده بود، می توانست برای یونایتد گران تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها در این بازی هم بر حسب یک اتفاق از حریف خود عقب افتادند ولی کریستیانو رونالدو بار دیگر نشان داد چرا او را به منچستر برگردانده اند. در حالی که وست هم با دفاع پر تعداد چشم به ضد حملات بسته بود، لینگارد پس از ورود به زمین مقابل تیم فصل گذشته خود گلزنی کرد تا تعویض طلایی سولسشر نام بگیرد.
اما این پایان کار نبود؛ خطای هند لوک شاو در دومین دقیقه از وقت های اضافی می توانست کار دست تیم مهمان بدهد ولی مارک نوبل که با تصمیم دیوید مویس صرفا برای زدن ضربه پنالتی به زمین فرستاده شد، نتوانست داوید دخیا را فریب بدهد تا این دروازه بان موفق به مهار یک ضربه پنالتی شود و پیروزی را به هواداران تیمش هدیه بدهد.
در دقیقه 17 اشتباه عجیب هری مگوایر می توانست به گل اول وستهام تبدیل شود اما ضربه جارود بوون در آستانه ورود به دروازه توسط مدافع منچستریونایتد برگردانده شد. در دقیقه 22 باز هم این وستهام بود که می‌توانست گلزنی کند اما حرکت خوب بازیکنان این تیم در دو مرحله منجر به گل نشد. توپ اول را داوید دخیا برگرداند اما ضربه دوم از بالای دروازه منچستریونایتد عبور کرد.
در دقیقه 24 اولین موقعیت جدی منچستریونایتد رقم خورد اما ضربه آرام کریستیانو رونالدو توسط دروازه‌بان وستهام مهار شد. اما چند دقیقه بعد منچستریونایتد تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما ضربه برونو‌فرناندز تیر دروازه وستهام برخورد کرد. در دقیقه 30 بالاخره قفل دروازه‌ها شکست. ضربه سعید بن رحما بعد از برخورد به مدافع فرانسوی منچستریونایتد یعنی رافائل واران تغییر جهت داد و به تور دروازه این تیم چسبید تا نتیجه 1-0 شود.
چند دقیقه بعد منچستریونایتد می توانست خیلی زود گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه آرون ون‌بیساکا در زاویه ای تقریباً بسته توسط دروازه بان وستهام به کرنر فرستاده شد. در دقیقه 35 منچستر یونایتد توانست گل تساوی را به ثمر برساند. ارسال برونو‌ فرناندز به روی دروازه با ضربه سر رونالدو همراه شد اما در ابتدا دروازه‌بان وستهام توپ را مهار کرد. با این وجود رونالدو توپ برگشتی را به راحتی و مقابل دروازه خالی تبدیل به گل کرد تا نیمه اول با نتیجه 1-1 تمام شود.
در نخستین دقایق نیمه دوم کریستیانو رونالدو می توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه او در مصافی تک به تک توسط فابیانسکی مهار شد. در دقیقه 77 یک صحنه بسیار مشکوک در محوطه جریمه رخ داد و کریستیانو رونالدو به روی زمین افتاد اما داور مسابقه هیچ اعتقادی به خطا روی فوق ستاره پرتغالی نداشت و بازی ادامه پیدا کرد. در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد تعویض طلایی اوله گنار سولسشر گل پیروزی بخش منچستریونایتد را به ثمر رساند. جسی لینگارد روی یک حرکت فردی و با یک ضربه فوق العاده گل دوم یونایتد را به ثمر رساند.
اما این پایان کار نبود و در دقیقه 93 برخورد توپ به دست لوک شاو به کابوس یونایتد تبدیل شد. داور در ابتدا خطایی تشخیص نداد اما بعد از بازبینی صحنه پنالتی برای وستهام اعلام شد. دیوید مویس در اقدامی جالب نوبل را به زمین فرستاد و او نیز پشت ضربه پنالتی ایستاد اما داوید دخیا با واکنش فوق العاده خود آن را مهار کرد تا بازی با نتیجه 2-1 تمام شود.
شرح گل ها:
وست هم 1-0 منچستریونایتد؛ بن رحمه (30): بن رحمه پس از دریافت پاس پشت محوطه جریمه منچستریونایتد، فضا را برای شوتزنی مهیا دید و ضربه ای زد که پس از برخورد به واران تغییر مسیر داد و وارد دروازه دخیا شد.
وست هم 1-1 منچستریونایتد؛ رونالدو (34): فرد جلوی ضد حمله حریف را گرفت و توپ را به فرناندز رساند؛ این بازیکن هم با یک پاس قطری، رونالدو را درون محوطه جریمه پیدا کرد و با وجود برگشت داده شدن شوت ابتدایی این مهاجم پرتغالی توسط فابیانسکی، خود او در برگشت به راحتی دروازه میزبان را باز کرد. 
وست هم 1-2 منچستریونایتد؛ لینگارد (89): تعویضی های سولسشر، یونایتد را به گل پیروزی بخش رساندند. لینگارد پس از دریافت پاس ماتیچ، در عرض حرکت کرد و با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه، فابیانسکی را تسلیم کرد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وستهم منچستریونایتد شیاطین سرخ کریستیانو رونالدو محوطه جریمه دروازه بان داوید دخیا اما ضربه وست هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران توانست با عبور از ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ در دومین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان رفت و توانست با برتری در ضربات پنالتی به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند و حریف تایلند در فینال این رقابت‌ها شود. این بازی در وقت‌های عادی و اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت و در ضربات پنالتی، ایران ۶ بر ۵ پیروز شد و به فینال صعود کرد.

در این دیدار عادلوف (گل به خودی)، ابرور اخمتزیانوف (گل به خودی) و بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کردند و جورائف و ابرور اخمتزیانوف (۲ گل) برای ازبکستان موفق به گلزنی شدند.

تیم ملی فوتسال ایران با ترکیب ابتدایی باقر محمدی، محمد حسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی به مصاف ازبکستان رفت.

نیمه اول

بازی با مالکیت ایران آغاز شد اما در همان ابتدای کار ازبکستان می‌توانست روی یک ضدحمله به گل اول بازی برسد که بی‌دقتی مهاجم حریف مانع این اتفاق شد. چند واکنش محمدی مانع از باز شدن دروازه ایران در همان دقایق ابتدایی شد. در دقیقه ۴ بازی و روی حرکت زیبای سالار آقاپور، با اشتباه و گل به خودی عادلوف، گل نخست شاگردان وحید شمسایی در این دیدار به ثمر رسید. در دقیقه ۸، ازبکستان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت نوک پا جورائف دروازه ایران را باز کرد و بازی کرد و بازی را به تساوی کشاند. بعد از گل تساوی ازبکستان، بازی متعادل‌تر دنبال شد و این بازیکنان ایران بودند که مالک توپ و زمین بودند. بر خلاف جریان بازی و روی یک ضدحمله، ابرور اخمتزیانوف توانست گل دوم ازبکستان را به ثمر برساند و این تیم را در پایان نیمه اول پیروز به رختکن بفرستد.

نیمه دوم

ایران برای جبران شکست بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و همین سبب شد تا ازبکستان روی ضدحمله‌ها چند موقعیت را ایجاد کند که درخشش محمدی مانع بیشتر شدن اختلاف شد. در دقیقه ۴ نیمه دوم و باز هم روی اشتباه مدافعین ازبکستان، این بار ابرور اخمتزیانوف دروازه خودی را باز کرد و کار برای ایران به تساوی کشیده شد. بعد از این گل، فشار ازبکستان بیشتر شد اما درخشش باقرمحمدی مانع از باز شدن دروازه ایران شد. در دقیقه ۷ نیمه دوم، عادلوف با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. در هنگام ۴ نفره شدن ازبکستان، مهدی کریمی دو بار تیر دروازه حریف را لرزاند اما نتوانست از فرصت یک یار کم بودن ازبکستان در دو دقیقه استفاده کند و گل برتری را به ثمر برساند. البته ثانیه‌هایی بعد بهروز عظیمی توانست روی پاس زیبای احمد حسن‌زاده ایران را به گل سوم برساند.

در فاصله ۵ دقیقه تا پایان نیمه دوم و باز هم روی ضدحمله، اخمتزیانوف توانست گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند. این دیدار در پایان قت‌های عادی با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در نیمه نخست وقت‌های اضافی هیچ تیمی موفق به باز شدن دروازه حریفش نکرد. ایران این فرصت را داشت تا در فاصله ۵ ثانیه تا پایان بازی دروازه حریف را باز کند اما ضربه احمدعباسی با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در ضربات پنالتی تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با درخشش باقرمحمدی، ۵ بر ۶ پیروز شود و به فینال صعود کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی